Csúzli Fail (Fake)

Ügyes, elsőre el is hittem. =D

12 hozzászólás to “Csúzli Fail (Fake)”

  1. Eltudná valaki magyarázni, mi a franc történt mégis? Ha jól értem, akkor visszacsapódott őrá a vasgolyó? De hogyan? Mondjuk nem értettem pontosan, hogy mi volt az utolsó, amire rálőtt, de nagyon rugalmasnak kellett lennie, hogy visszapattanjon és ekkora távolságon át ne veszítsen se a sebességéből, se a lendületéből. :/

    • A faszi acélgolyókat lövöldözött a házi készítésű csúzlijával, különféle üvegekre. Az utolsó, egy pezsgős üveg lett volna, de mellé lőtt, a golyó visszapattant, és pont fejbe kapta. Ezt nevezik gellernek, amihez nem kell rugalmas felület, pont ellenkezőleg, lapos és kemény felületeknél jön létre.

      • megérdemelte amit kapott. Azért egy felnőtt férfi lehetne felelősség tudatos, ahelyett hogy csúzlival lövöldözik. Ki az a hülye aki acélgolyót rakna bele , kérdezném én ,de sajnos itt a példa. Annyira érezhető volt hogy ez lesz a vége, szerencse hogy a koponyáját nem lyukasztotta át,csak betörte 😀

      • Egyértelműen ott cseszte el, hogy acél golyót használt, ráadásul elég nagyot. Amúgy nem lenne vele gondom, hogy bemutatta, mit alkotott.

  2. Kétszer is vissza kellett tekernem mire rájöttem mi van, de most már tiszta. Hát igen, az ilyennel tényleg nem érdemes szórakozni.

  3. Kemény. Jól sikerült ez a megrendezett koponyatörés.

  4. Komolyan azon gondolkoztam, hogy hol rontotta el, mivel hibázott. Betontól jobban vártam volna a gellert, de így még meglepőbb volt. És én maximum egy védőszemüveget vettem volna még fel… Meg jöttek azok a gondolatok, hogy azért nem kellene mondani, hogy megérdemelte, stb.

    Erre kiderül, hogy troll. 😀 Teljesen megettem, szép volt!

    • Ezzel tuti rendesen ráhozta a frászt a nézőire, de nyilván ez is volt a célja vele. =) Egy hétre jól felspanolt mindenkit, aztán jött a nagy leleplezés.

Vélemény, hozzászólás?

