Négy éves a blog!

A szokásos éves összesítő, hogy lássuk mi, merre haladt…


Előszó

Azt kell mondjam, elég vegyes képet mutatnak a statisztikák. Sok dolog maradt a régi, ám néhány helyen meglepő változást tapasztaltam, aminek a legtöbb esetben azt kell mondjam örültem. Mielőtt belevágnék, természetesen idén is “all time” néztem mindent, egyszerűen azon okból kifolyólag, mivel van ahol nem lehet éves bontást alkalmazni, vagy nem tükrözné a realitást, gondolok itt például a kommentek számára, és a többi.


Blog statisztikák

– Látogatók száma összesen: 556,424 találat
– Látogatók száma napi szinten: 350 találat átlagban.
– Bejegyzések száma: 477
– Kommentek száma: 11,089

Továbbra is több mint elégedett vagyok a nagy totállal. Sajnos ebben az évben, és különösen az elmúlt pár hónapban, nem voltam túl aktív, a régiek közül is inaktívak lettek azóta páran, ami valamennyire meg is látszik a napi átlagon, de ezt betudom annak, hogy lassan csak felnövünk, és vannak fontosabb dolgok az életben. =)


Top 10 bejegyzés nézettség alapján:

1. Yellowblight, avagy jelentés otaku frontról -> 16,906
2. Postal 2 – AWP (A Week in Paradise) Mod -> 10,673
3. Classic Games – v1 – Az epicek -> 9,621
4. Top 20 Best Anime -> 7,556
5. Dragon Age: Origins -> 6,475
6. Anime Sucks -> 6,392
7. The Elder Scrolls V: Skyrim -> 5,994
8. Panty & Stocking with Garterbelt – Egy “Angyali” történet -> 5,258
9. Top 20 Worst Anime (Elavult) -> 4,895
10. A nagy Elfen Lied kiértékelés  -> 4,616

A triumvirátusnak idén is sikerült megőriznie a helyét, bár a 2. és 3. helyezett, azóta helyet cseréltek. Aminek olyan szempontból örülök, hogy láthatóan még mindig sokakat érdekel a híres Postal mod. =) Az animés best lista feltörekvése mondjuk rejtély számomra (nem felejtettem ám el, hogy ezt is frissítenem kell), a Skyrim viszont akkor okozott volna meglepetést, ha nem javít a helyezésén. Lévén egy elég népszerű egy RPG. Szintén örülök annak, hogy a PaSwG még mindig jelen van, kevés anime ismertetőjének állok neki, ennyire lelkesen. =)


Top 10 bejegyzés kommentek száma alapján:

1. Anime Sucks -> 156
2. Sword Art Online – Tápolj, vagy meghalsz! -> 151
3. A magyar anime közösség öröksége – Avagy az elitek átka -> 127
4. A nagy Elfen Lied kiértékelés -> 115
5. Top 20 Worst Anime (Elavult) -> 107
6. Animax… You are already Dead -> 103
7. Mondocon 2011 második felvonás -> 103
8. Maundocon Fail 2011 -> 101
9. Postal 2 – AWP (A Week in Paradise) Mod -> 101
10. Panty & Stocking with Garterbelt – Egy “Angyali” történet -> 97

Ebből úgy vélem, három tanulságot is levonhatunk. Egyrészt, hogy a jó szar sohasem hűl ki, másrészt, hogy mindig lesznek olyan hypeok, amik körül megy a balhé, és még csak a facebook se kellett hozzá. =D Harmadrészt pedig azt, hogy mindig kifizetődő, ha az ember néha valami értelmeset is ír. =)


Top 10 kommentelő:

1. Argus Solotov/Artemiev  -> 415
2. Wagner -> 398
3. Benyoboy -> 368
4. Foma -> 323
5. quke -> 260
6. Dodgers -> 252
7. cheatergs -> 234
8. Soa Mark -> 205
9. Junchi -> 191
10. Ricz -> 180

Zoltán már tavaly is szépen jött fel, de idén végül sikerült a dobogó legfelső fokára állnia. Ezúton is gratulálok neki! Valamint Foma is elismerést érdemel, hisz 5 egész helyet javított. =) A régiek közül, egyesek még tartják a helyüket, de sajnos már inaktívak, vagy csak néha-néha térnek vissza. Cserébe az újak közül, sokan szépen jönnek föl. Ricz például rögtön a 10. helyre tornászta fel magát, de Balaaz is hozzájárult már kereken 100 kommentel. Szintén megközelítette a Top 10-et Chris92, 171 hozzászólással, és Titkos, összesen 160 darabbal. Persze ha hosszra néznénk a kommenteket, rögtön más lenne a szitu. ;D


Top 10 keresőszó:

Hentai -> 6,248
Anime -> 3,565
Star Wars -> 2,270
Duke Nukem Forever -> 2,096
Shadow Warrior -> 1,579
Dragon Ball -> 1,490
Postal 2 -> 1,321
Stalker -> 1,298
Mugen -> 824
Otaku -> 747

Lassan muszáj lesz, ha más nem becsületből írnom egy hentai kritikát, persze valami szalonképes darabról, mert még mindig vicces, hogy ez alapján találnak ide a legtöbben. =D A Shadow Warrior már évek óta jelen van, ám a DNF feltűnése, méghozzá rögtön a 4. helyen, nem kicsit meglepett. Akárcsak a DB előtörése is meglepő újdonságként hat. A Stalker sajnos sokan visszaesett (erről is akarok majd írni, pontosabban egy modról hozzá).


Top 10 Rám kattintók listája:

1. junchidono.wordpress.com -> 5,971
2. hardcoregamer102.wordpress.com -> 4,873
3. benyoboy.wordpress.com -> 4,849
4. dodgers20.wordpress.com -> 4,293
5. youtube.com -> 3,263
6. myanimelist.net -> 2,559
7. thunder21.wordpress.com -> 1,559
8. dinkyyy.wordpress.com -> 1,430
9. siklara.wordpress.com -> 1,338
10. bibliotheca-celaeno.blogspot.hu -> 1,260

Junchi keményen átvette a vezetést, amihez egyrészt gratulálok, másrészt szerintem az lehet mögötte, hogy manapság elég sok animuról írtam kritikák. Ezen Stalkereknek üzenném ezúton, hogy még fogok is, remélhetőleg. =) A YT mögött szerintem még mindig a Mugen húzódik meg, bár nem tudom a külföldi látogatóim, mit találhatnak itt. A MAL feltörekvése pedig ékes bizonyítéka annak, hogy megérte kipofozni az ottani elhanyagolt profilomat. =) Szintén gratulálok Ricz-nek is, hogy egyből az utolsó helyre jött fel. Sőt még a Palotások is eléggé közel értek, 1,002 kattintással.


Top 10 Rátok kattintók listája:

1. hardcoregamer102.wordpress.com -> 6,086
2. junchidono.wordpress.com -> 4,390
3. benyoboy.wordpress.com -> 4,292
4. dodgers20.wordpress.com -> 3,108
5. soamarko.wordpress.com-> 2,698
6. thunder21.wordpress.com -> 1,692
7. dinkyyy.wordpress.com -> 1,445
8. hitosan.wordpress.com -> 1,239
9. skydragon.hu -> 1,076
10. siklara.wordpress.com -> 902

A régiek közül, Junchit és Dodgerst kivéve, a többiek csak elenyésző mennyiségű növekedést értek el, ami nyilván annak tudható be, hogy mára inaktívak lettek. Ezen a téren nincs sok eltérés.

Végszó gyanánt, köszönök nektek mindent! Jövő ilyenkor, remélhetőleg ugyanitt. =)

Reklámok

44 hozzászólás to “Négy éves a blog!”

  1. Csak igy tovább, remélem a következő évben is fogsz bőven irni, szeretem a kritikáaidat olvasni, noha nem mindig értek egyet veled, de hát izlések és pofonok külömbözőek.

    Szalonképes hentai az nehéz lesz, a hentainak nem a történet az erősége.

    • Nézeteltérés mindig előfordul, ez természetes. Szerintem az a lényeg, hogy meg tudjuk e beszélni, és azt kell mondjam, a többséggel szerencsére meg lehet találni a közös nevezőt. =)

      Hentai-ból akad azért egy-kettő, ami nem a szexért, hanem épp a szex ellenére egész nézhető. Szóval nyilván nem valami Bible Black szerű gusztustalanság fog a terítékre kerülni, ha ilyesmire adom a fejem. =)

      • Vagy egy stúdió minősíthetetlen mocska is lehet jó célpont. Lásd az Obtain Future-t, aminek talán a legjobban sikerült darabja a Shameshrine Andorora – ennek a hangja tré, a grafika oké a korához, a sztori meg elmegy. A többi munkájuk pedig mondtam: szutyok: vannak Paintben, Powerpointban rajzolt holmik… Szal ha azt hitted a Varanoir klónfalvája kemény volt, akkor ez új mélységet mutat meg. =P

        Amúgy valóban, van pár konszolidált, kellemes vagy csak egyszerűen ötletes darab, vagy csak a szex benne arra van, hogy megkapja azért korhatáros besorolást (pl. az Elven Bride).

  2. Hoppá, és még azt hittem keveset pofázok a posztok alatt. XD Ez engem is meglepett. =D
    Amúgy remélem bőven lesz mit olvasni. =)

    • A számok néha engem is meglepnek. Főleg fórumon van olyan, amikor azt látom, hogy már megint hagytam 10 kommentet, pedig alig szóltam hozzá ehhez-ahhoz. =)

      A kritikára váró dolgok, itt sorakoznak a gépen. Animéből vagy 5 vár jelenleg a sorára, ami le van töltve, meg is van nézve, már csak írni kéne róla, csak hát na… =) Annyit mondok, hogy igyekszem majd tartani az arányt a retro ovák, és az újabb sorozatok között. A Ninja Resurrection például úgy felbaszott a legutóbb, hogy komolyan elgondolkodtam azon, hogy írok róla, de inkább letöröltem, mert nem ér annyit. De a legutóbbi DBZ mozi is elég gyenge eresztés volt.

      • A Kami to Kami? Hát ott néztem, hogy “ez meg mi a f***om?” Sokszor inkább facepalmoltam, mint néztem. Nagyon durván gyenge volt és a “poénjai”… Izzadt az erőlködéstől, mint Son Goku edzésközben a Namek felé…

      • Sokszor én is vakartam a fejem, hogy “ezt a jelenetet, most mégis mi a francért kellett?”, de maga az ellenfél is elég gagyira sikerült. Na meg eleve már az is sokat elárult a várható végeredményről, hogy a 13. és a 14. mozifilm között, van cirka 18 év… =/

      • Az időköz nem számít (sokat). Annyit igen, hogy nosztalgikusan visszagondolunk, hogy milyen jó is volt annak idején az egyetlen szellentés erejével heygeket arrébb mozgató bácsik harca, meg milyen nagy volt a Namek bolygón a csata (még ha kicsit sokáig is tartott). Az ember azt várná, hogy “18 évvel később ez a DBZ”, akkor valami brutál cuccot kap, nem csak egy combos pofont a szarnak, mint amilyen a Kai volt. :/

      • Úgy értettem, hogy ha van egy, a maga korában népszerűnek, híresnek számító sorozat, amihez készült annak idején 13 mozi, ahhoz úgy készíteni egy 14.et, hogy még az előzőhöz mérten is majd két évtized van köztük, az azért valahol jelzés értékű.

        A Kai alapötlete nem lett volna rossz, csak hát igen, az ígéretből, mindössze annyi valósult meg, hogy kiszórták a fillereket. Arról viszont nem volt szó, hogy kihagyják az egész Buu sagat, szét cenzúrázzák, és ugyanazt a 480p-s anyagot teszik át, 16:9-be.

      • Pont erre céloztam. =D

      • cheatergs Says:

        Na, ezekután várod még az SM-et?=)

      • Őszintén? Nem. Jobban örülnék neki, ha sohase készülne hozzá, semmilyen felújítás, bár lehet ezt most csak a Kai utáni csalódottságom mondatja velem.

        Ennek ellenére, mindenképp meg akarom majd nézni, de nem táplálok hiú reményeket, a végeredményt illetően.

        Ha legalább azt a szintet tudnák hozni, ahogy mondjuk a Cutie Honey Flash viszonyult, az eredeti sorozathoz, ami jelzem, nem volt azért közel se maradéktalan felújítás, már örülnék neki.

  3. Őőőő, hát ahhoz képest, hogy 5 postodból 4-hez általában hozzá se szólok, csak elolvasom, nem tudom, hogy jött össze, de öhm, éljen :D? Mondjuk nekem annyi helyzeti előnyöm volt, hogy a kezdetek óta itt lebzselek =P.
    Nhade boldog szülinapot blog, még ennyi évet legalább!

    • Igen, ahogy az elején is írtam, ez all time. =) Így jobban szeretem, meg egyszerűbb is. Ha egyesével kéne kiszemezgetnem, hogy tavaly ilyenkor óta ki, hogy, és hányszor, egy napom rámenne, csak a kommentekre. De akit nagyon érdekel, annak egyszerű matek. Fogja a mostani értéket, kivonja belőle a tavalyit, és ott az éves eredménye. Probléma megoldva. =)

  4. Gratula!

    Mondjuk én azt hittem már 5 éves lesz a blogod. A miénk éppen decemberben lesz 4. 😉

  5. Nocsak, hogy szalad az idő! Minden esetre gratula a négy éves évfordulóhoz (nem is gondoltam, volna, hogy ennyi hozzászólásom lesz) és remélhetőleg még sokáig lesz mit itt olvasni. Ehhez (és persze a való életben való dolgokhoz is) sok kitartást kívánok! 🙂

  6. Ezek szerint akkor már csak egy év az oviból. :3 Grat a negyedikhez!

    (Btw megnéztem a Jin-Roh-t, de majd MAL-on reply-zek.)

    • Bizony, utána meg jön majd a suli 1. osztály. =)

      Kíváncsi leszek, hogy tetszett neked a Piroska és a Farkas meséje, háborús köntösben… =)

  7. Ahogy jimbo kezdte: én is szívesen nézegetem ezt a blogot és remélem, hogy nem csak jövőre, hanem sokkal tovább írsz még Péter!

    A “régiek inaktivitása”: sajnos sok olyan régi bejegyzéssel találkoztam már a neten sokfelé a szubkultúrából, ahol a szerzőnek már rég nem voltak újabb bejegyzései. Pedig milyen kíváncsi lennék mostanában is többekére! A ‘felnövünk’-kifogást koromból adódóan nem tudom elfogadni, ha részben helytálló is.

    Hozzászólás – én is kevesebbhez, mint amit olvasok itt. De nem is mindent olvasok, van ami nemigen érdekel (pl. játékok). Volt már olyan is, hogy azért nem írtam ide, mert nagyon egyetértettem. Meg olyan is, hogy azért nem, mert nagyon nem… 🙂 Pl. nekem nemrég a Jinrui, meg a körülette kialakult dolgok cseszték fel annyira a búrámat (a Ninja Resurrectionnal ehhez képest semmi bajom sem volt), hogy még elolvasni sem volt “merszem” a bejegyzésed…

    A hentai-esszé jöhet! 😀

    • Azt én se bánnám, ha néhány régi blog, újra életre kelne, de ez már bizony nem rajtam múlik. Sokaknál tényleg az van, hogy a meló, esetleges párkapcsolat mellett, nincs már nagyon idejük, meg kedvük se ezzel foglalkozni. Amit persze meg tudok érteni.

      Ninja Res-nél engem elsősorban azzal csesztek fel, hogy fogták, és a vége fight előtt, elvágták az egészet. Oké, értem én, hogy ez nyilván direkt volt így megcsinálva, és a story továbbvitele, egy majdan elkészülő sorozatnak lett volna a feladata, de akkor se így kellett volna megcsinálni, pont a tetőpontnál, egyszerűen félbevágják. Viszont ezen kívül is volt annyi hülyeség, amik csak redukálták nálam a végső pontszámot. Gondolok itt az időugrásokra, meg az ebből adódó átgondolatlanságokra.

      Az egész konfliktus ugye 1600-ban kezdődik, 1628-ban olyan 12-14 éves a messiás gyerek, akit lelőnek, de mint valami B western filmben, a kereszt persze felfogja a golyót. Itt kiderül, hogy üldözik a keresztényeket, vadásznak rájuk, de hopp, hirtelen már 55 évvel később, 1683-ban találjuk magunkat, amikorra valahogy sikerült felhúzni egy hatalmas várost, erődöt, teleaggatva keresztekkel, meg egy hatalmas templomot építettek az egész közepére.

      Aztán ott egy rakás mellék karakter, mint a főhős társai, vagy az a random család, akiknél a második ova elején pihen. Ezek is csak úgy jöttek, ott voltak egy darabig, aztán felszívódtak, úgy hogy közben nem is tudtunk meg róluk semmit.

      Mindezt pedig valami olyan olcsó, gyenge grafikával koronázták meg, hogy először el se akartam hinni, hogy ez tényleg 98-ban készült, és nem 88-ban. =/

      • Érdekes, mert a látvánnyal én annak idején abszolút elégedett voltam. Meg az akcióhangulattal is. Így letojtam a sztorival kapcsolatos nyilvánvaló problémákat, meg a befejezés hiányát (az is igaz, hogy addigra egész hozzászoktam a befejezetlen adaptációkhoz – nem kevéssel találkoztam).

        Persze eleve úgy kezdtem neki a híre alapján, hogy nagyon rossz és gyenge lesz, amihez KÉPEST nagyon pozitívan csalódtam.

      • Én is úgy kezdtem neki az M.D. Geist, és hasonlók után, hogy remélhetőleg, ismét kapok majd valami középszerű, egyszer nézhető kis szösszenetet, amit túlzottan lehúzott a tömeg. Ám itt mégis azt dobta a gép, hogy végül a tömeggel kellett egyetértenem.

        Láttam már jó pár 1-2 részes, befejezetlen adaptációt, originalt, viszont itt is különbséget kell tudni tenni. Mert nem mindegy, hogy valami úgy befejezetlen, hogy elmegy egy pontig, aztán onnét lehetne folytatni. Magyarul úgy működik, mint egy kedvcsináló. Vagy azt csinálják, mint itt, hogy megy a cselekmény, és erre váratlanul, egyszer csak elvágják a jelenet közepénél.

        Egy hasonlattal élve, ez most így olyan volt, mint ha a Star Wars első része, ott ért volna véget, hogy Luke repül a halálcsillag gyenge pontja felé, és már épp lőné ki a protontorpedókat, mire elsötétül a kép, és jön a credit.

        Grafikailag nem volt ocsmány, de a korához képest, igencsak elmaradott látványt nyújtott. Sok volt az elnagyolt jelenet, az olcsó megoldás, az ismétlődő mozdulatok. Például amikor az egyik ninja, csinált néhány suhintást a tömegben, mire az emberek két fele, úgy csúszott el egymáson, persze mindenkié egyszerre, mint ha fatuskókat vágott volna ketté. =D A Madhouse, vagy J.C Staff ’80-as ovái, simán jobban néztek ki, mint ez.

      • Viktorius Says:

        Mintha valamilyen versenykiírást olvasnék részeredményekkel. 😀 A tavalyi felett elsiklottam, így elégé meglepett.
        Amúgy komolyan értekezést akarsz írni a hentairól? Jól meggondoltad? 😀

      • Nem magáról a műfajról akarok írni, hanem ha már ez vezeti, toronymagasan a keresőszavak listáját, kvázi a blog megnyitása óta, akkor gondoltam lehet írni kéne 1-2 kritikát, persze szalonképesebb darabról, ahol lehet is miről írni. =)

        Magáról a műfajról, azért is lenne nehéz elmélkedni, mert ebben nem igazán vagyok járatos. =)

  8. Most én is meglepődtem a helyezésemen. 🙂 Idén úgy éreztem jóval kevésbé voltam aktív, mint tavaly, így úgy voltam vele, hogy már az is nagy dolog lenne, ha egyáltalán rajta maradnék a top10 listán. 🙂

    • Hamar összejön ez, akár egy év alatt is. =)

    • Azért nem gondoltam volna, hogy egy év alatt kb megháromszoroztam volna a kommentjeimet. 🙂
      Most már lassan rászánom magam, hogy a saját blogomat is elővegyem (eddig szakdolgozat írás miatt nem volt hozzá hangulatom, hogy az első pár bejegyzés után folytassam). 😀

  9. Yuriko-chan Says:

    Ha már idő és összegzés: http://anipalace.hu/vege-az-animaxnak/ Reméljük te tovább bírod. 🙂

    • Yuriko-chan Says:

      Egyébként engem nem érint a dolog, és várható is volt, de most hivatalosan is vége lett egy korszaknak.

      • Várható volt, hogy megszűnik egy olyan anime csatorna, ahol már nem is voltak animék, 1-2 agyon ismételt kivételével.

  10. Gratulálok én is, sok sikert a továbbiakban 🙂 !

  11. Gratula! 🙂

    Amúgy képzeld Carmageddonozni támadt kedvem, de mikor el akartam indítani rájött ez a tedd be a cédét hülyeség. Anno nekünk volt egy “beszélgetésünk” ahol kitárgyaltuk hogyan lehet xp-n faszán megcsinálni, hogy menjen, nem? De már nem emlékszem rá az a baj.

  12. Ó köszi.
    Már szedem is. Éjszakás műszak előtt jót fog tenni egy kis törés zúzás, azt hiszem. 😀

  13. Enyhén szólva megkésve, de én is gratulálok a blogévfordulóhoz. 🙂

    “…de ezt betudom annak, hogy lassan csak felnövünk, és vannak fontosabb dolgok az életben. =)” -> Ofkorsz csak a magam nevében beszélhetek, de yeah, részben ez az oka annak hogy mostanában átmentem kvázi stalkerbe még a saját “házam” portáján is, bár azt kár lenne letagadni hogy utóbbi színtéren egy egészséges adag lustaság is bejátszik.

    • Köszönöm és semmi gond, érthető! =)

      Spec most én is úgy vagyok vele, hogy amíg nem lesz normális melóm, addig akad fontosabb, mint ide karcolni, vagy máshová, de azért igyekszek legalább válaszolgatni.

  14. Grat a blog szülinaphoz! 😀

Vélemény, hozzászólás?

