Tudományosan pontos Télapó

A karácsony ugyan már elmúlt, de ezt utólag is érdemes megnézni! =) Ajánlom a többit is…

Reklámok

13 hozzászólás to “Tudományosan pontos Télapó”

  1. Ez most feldobta a napomat. 😀

    • Ma találtam rá én is, és van még belőle pár hasonló. ThunderCats, Duck Tales, Pokemon… mindegyikben felvetnek pár hasonlóan érdekes dolgot. =D

  2. Ezen jót mosolyogtam 🙂

  3. Na ez egészen jó volt, nem úgy, mint a DuckTales-es “paródia”, mert lehet, hogy ott túl “prűd sznob” voltam, de egyáltalán nem találtam viccesnek, illetve azt, ahogyan parodizálni akarták. Pedig szeretem az abból készült paródiákat (lásd Effecta és a Kacsamesék Kicsit Másként).

    • Kíváncsiságból belenéztem az ellenpéldának felhozott műbe, és szomorúan vettem észre, hogy kábé annyira vicces, mint az Abridged próbálkozások. Ergo semennyire. Tipikusan ez a leülünk a mikrofon elé vicceskedni, és valami marha erőltetett gagyiság kerekedik ki belőle.

  4. aranyos kis videó volt, és remekül szemlélteti ,hogy miről is szól az amerikai karácsony valójában 😀 Nekem tetszett.

    • Igazából az egész karácsony egy érdekes dolog. Szóval ha reálisan nézzük, például a fenyőfaállítás sem szól másról, mint hogy megölünk és megalázunk egy növényt, ami körül aztán ünneplünk, és megajándékozzuk egymást. Illetve egy kivégzett, szektás zsidó ács születésnapjára emlékezünk. =)

  5. A Duck Taleses részt láttam pár hónapja, asszem lett egy új favolt YT csatorna. 😀

  6. Ahogy a többiek is mondták: ez tényleg jó! xD Köszi a figyelemfelhívást. Ami azért érdekes, mert a néhány többijük, amibe belenéztem meg nem. A Pokemonoshoz ráadásul be is kellett jelentkezni – aztán kiderült, hogy a nem rossz alapötlet ellenére az is elég lájtos. Utoljára tán Killláék Gádzsik 4-e miatt jelentkeztem be – na az megérte legalább.

    • Nem feltétlenül kell. Ha beírod googlebe, rögtön ott lesz a második link, ahol megnézheted belépés nélkül: http://laughingsquid.com/scientifically-accurate-pokemon-by-adhd/

      A Pokemonosban főleg az tetszett, hogy jól rámutattak arra, mennyire retard a Rakéta Csapat. Mármint birtokukban van a világ egyetlen emberi nyelven beszélő pokemonja, amit ha eladnának, gazdagok lehetnének, de nem, ők inkább Ashtől akarják ellopni Pikachut, ami pont ugyanolyan, mint az összes többi. =D

  7. Karácsony: a keresztény ünnep, mely során pogány szimbólumokkal ünneplik egy zsidó születését. =P

Vélemény, hozzászólás?

