Top 5 – Ren & Stimpy Moment

Hogy én miket találok, amikor valami egészen mást keresek… Történt még jó pár éve, hogy gyerekkorom egyik nagy kedvencéből, kiragadtam az 5 legjobb jelenetet, amit anno fel is töltöttem az egykori videoplayerre, mert YT-ről úgyis leszedték volna másnapra. Aztán megszűnt a videoplayer, és máig azt hittem, vele együtt a video is elszállt, mert a gépen akkor nem találtam meg az eredeti fájlt, hiába kerestem. Most azonban csodák-csodája meglett, egy rakás régi South Park rész között, és ha már meglett, gondoltam megosztom ismét. Aki ismeri, az nosztalgiázhat egy jót, aki nem, annak meg lehet viszonyítási alap a mai Nickelodeon délutáni kínálatához képest. =)

14 hozzászólás to “Top 5 – Ren & Stimpy Moment”

  1. Jó lett.

    Nem gond, ha lementem? Egy részt a gépem rosszul kezeli a videómegosztókat, másrészt ha elveszne ismét, akkor meglesz. ,)

  2. régen még nickelodeonon is jó műsorok mentek, ma már a cartoonon sincs nézhető, sőt a comedy színvonala is mélyrepülésben.

    • Mára mindkét csatorna eléggé leadta a színvonalat sajnos. A CN végleg elment a ZS kategóriás kanadai gagyik irányába, és ami talán a legrosszabb, hogy nem tud megszabadulni, attól az átkozott Scooby Doo-tól, aminek máig ismétlik minden(!) egyes nyamvadt évadát. A Nickelodeon hasonló cipőben jár, csak az ő Sooby Doo-juk a Spongya Bob.

      A Comedy Central szerintem nem rossz, bár az ottani stand up valami rém gyenge, egy-két kivételtől eltekintve. Ahogy elnéztem, oda főleg azokat vették át, akik úgymond kevesek voltak anno showder klubba. Na nem mintha amúgy a showder klub ne mutatná már régóta a fáradás, gyengülés jeleit.

      • A nickelodeon többi mai műsorához képest szerintem a Spongyabob a minőségi szórakoztatás kategóriáját képezi, szóval szerintem épp azt nem kellene leszólni. Lehet, hogy retardált, de legalább nem ugyanaz történik minden epizódban, mint mondjuk a Scooby Doo-ban. 🙂 Emellett sajnos a többi műsor még nagyobb hányadék.
        A Comedy-n mostanában egyre ritkábban találok nézhető műsort, ott is kezd unásig ismételtté válni a kínálat. Nekem az Így jártam anyátokkal pl egyáltalán nem tetszik, a többi slice of life típusú sorozatból is bőven elég lenne egy darab (szerintem a legszínvonalasabb az azóta leállított Reba volt). Mostanság még csak Simpson családot, vagy Family Guy-t se nagyon látok rajta. A stand up-juk valóban inkább szánalmasnak nevezhető, bár néha fellép egy-egy nagyágyú (nekem pl Badár stílusa tetszik).

      • A Spongyabob lehetne akár jó is, ha előtte nem létezett volna egy olyan, hogy Rocko, amihez képest egy rém gyenge, sőt kifejezetten idegesítő rajzfilm. Körülbelül olyan, mint amikor a behűtött sör helyett, langyos alkoholmentes “sört” kapsz. Meg lehet inni azt is, ha nagyon muszáj, de különösebb örömöt nem fogsz benne lelni.

        A Comedyn általában este adnak rajzfilmeket, ha jól tudom, még délelőtt, délben csak az ilyen tucat amcsi sitcomok mennek. Mondjuk az Így jártam anyátokkal, és a Joey kivételével el lehet azokat is nézegetni, ha más nem ebéd közben. A Jim szerint a világ például egész jó.

        A másik amit szoktam nézni az a Viasat 6, csak most ott állandóan azokat a kígyóvadászokat adják a Texas királyai helyett. De legalább van rajta DBZ, szóval lehet nosztalgiázni. Ha még SM is lenne… na de nem akarok telhetetlen lenni. =)

      • Jim szerint a világ nekem is bejön, csak már azt is agyon ismételték.
        Viasat 6-ot viszonylag ritkán nézek, bár a DBZ miatt jó lenne, de mindig elfelejtem. 🙂

      • Az tény, hogy sokat ismételnek, de mellette jönnek az újabb és újabb műsorok is, szóval legalább nem stagnál a csatorna.

  3. Egen a mostani nickelodeon közelébe sincsen a réginek és ez elmondható a cartoonról is! Ha véletlenül odakapcsolok mindig a spongyabob megy vagy valami élőszereplős fos. 😕

    • Az élőszereplős sorozatok, vetélkedők, régen se értek fel a rajzfilmekhez, de amiket most adnak, azokban még az a kevés erény sincs meg, ami a régiekben megvolt.

      Múltkor sikerült elkapnom valami modern Knight Rider utánzatot, ahol a tinédzser hősök úgy néztek ki, mint ha valami Power Rangers fanklubból szedték volna össze őket. Csak a sisakjukat otthon kellett hagyniuk, különben nem látszana minden ötödik jelenetben, a vakítóan fénylő mosolyuk. Ja és azaz idejét múlt CGI effektelés… meg hogy a turbónál látni lehetett, hogy simán csak felgyorsították a felvételt. Szóval nem véletlen, hogy 3 percnél nem bírtam tovább. =D

      • Emlékszem még a Melissa Joan Heart-féle Clarissára. 🙂 Az minőséget képviselt a mai élőszereplősekhez képest 😛

      • Clarissa, Pete és kis Pete, vagy az akkori kedvencem, a Kenan és Kel, egyértelműen jobbak voltak a mostaniakhoz képest.

  4. Ejj de remek kis sorozat volt ez gyerekfejjel is, de még most felnőttként is legalább ugyanannyit tudok röhögni rajta. Ennél jobban semmi sem tudná lemérni minőségét! 🙂

    • Maradandó élmény volt, az egyszer biztos. Azon ritka rajzfilmek közé tartozik, amit nem is okvetlenül az esetleges poénok visznek el, hanem hogy az egésznek egy olyan hangulata van, ami a fájdalmasan ostobától, a hátborzongatóan morbidig képes végigjárni a skálát.

      Gyerekfejjel az ilyen típusú rajzfilmeket “koszosnak” hívtam, a rajzstílusuk miatt, de már akkor is éreztem, hogy ezek valahogy mások, mint akár egy Tom & Jerry, vagy mondjuk egy Disney mese. Felnőttként viszont sok epizód, poén, elnyerte a valódi értelmét. =)

Vélemény, hozzászólás?

