Miyazaki filmek, úgy mint a többi anime

Na ez nagy volt, főleg a Totoro Z. =D

23 hozzászólás to “Miyazaki filmek, úgy mint a többi anime”

  1. chris92 Says:

    Igen ezt már láttam már pár hete. Zseniálisan precíz. 😀

  2. Úgy az egész… FÁJT…

  3. Ezt én is láttam már, de rulez. 😀 Porco a legjobb. XD

  4. A Ponyós nem volt nagy szám de a többi rohadt jó volt de a Totoro Z visz mindent XD .

  5. Valamiért a Csimpokomonok jutottak eszembe róla hirtelen :D. Hatalmas, és szerencsénk, hogy amúgy nem ilyenek :D.

  6. Nem árt néha valami értelmesebb is ja. =) Bár én a komolyabb, vagy szelídebb művek után, mint amilyenek a Ghibli animék, jellemzően valami jó mainstreamel kontrázok. =D

  7. Tényleg, most már aktuális: láttad az új Sailor Moon első részét, és ha igen, mit gondolsz róla?

  8. Már láttam kamerás rawban, aztán megnéztem rendes minőségben is, felirattal. Hát mit mondjak… igazából az a gond, hogy elég messze van még a végétől, addig még sok minden megtörténhet. Mindenesetre az új karakterdizájn, színkezelés, de főleg az a 3D behatású CGI, nagyon nem jön be.

    Ahogy szoktam, megvárom amíg befejezik, aztán majd írok róla.

    • Az a CGI átváltozás valami bűnronda és ezt már sokan fel is emlegették. A Karakterdizájn és ezt már korábban is leírtam számomra olyan mintha a CLAMP csinálta volna az egészet,az eredeti szériában sokkal emberibben néztek ki a szereplők. Viszont az OP zene tetszetős még annak ellenére is hogy egyrészt a Moonlight Densetsu örök kedvencem marad másrészt pedig a Momoiro Clover Z adja elő akik nem éppenséggel a szívem csücskei :/

      Viszont ami kissé mellbevágott hogy nagyon kispórolták belőle a humort és a jó háttérzenéket. De persze első rész alapján nem ítélünk,kíváncsian várom mit hoznak ki belőle bár az már most látható hogy a Crystal aligha fogja elérni az eredeti sorozat népszerűségét.

      • Az tuti, hogy nem fogja az eredetit felülírni, de ez nem is abból a célból készült, hanem részben azért, mert a Toei épp ezt vette sorra, a többi már remakelt klasszikus anime után. Részben pedig pont azért, mert manapság nincs tele a piac, az ilyen típusú, kifejezetten lányokat célzó magical girl animékkel. Egy piacai rést szeretnének ezzel kihasználni, úgy hogy közben nincs vesztenivalójuk, mert már maga a cím el fog adni, legalább annyi példányt, hogy ne legyen veszteséges.

    • Vagyis közelében sincs ennek az érzésnek: https://www.youtube.com/watch?v=x84hC1p1YC0 ? (Mondjuk már megnéztem én is az első részét, de én egyelőre inkább nem alkotok semmiféle véleményt róla.)

      • Hát nincs. =) Mondjuk ha ez lenne az új intro zene, már kapna egy plusz pontot, csak ezért. =D

        Amúgy ha már feldolgozások, én ezen vidultam egy jót nemrég:

    • cheatergs Says:

      Állítólag a mangát hűbben fogja követni, szal még ha nem is jön be, legalább a fillerektől remélhetőleg mentesül.

      Azt meg adja élet, h manga-Rei legyen! A seiyuu-k nagy része Mitsuishi és Furuya kivételéve le lett cserélve, akit meg Rei kapott, azzal nincs bajom, a kérdés, hogy milyen hangszínt használ majd. Ha komoly kari lesz a papnő, akkor talán mélyebbet, így esélyes, hogy jobban fog tetszeni a sorozatbelinél.
      A seiyuu-k eddigi játéka viszont kritikán aluli, amit ritkán esik meg animénél.

      A CGI annyira nem borzalmas, mint a Sidonia no Kishiben vagy a Rebuild 3.33-ban.

      xxxRolandxxx, a manga ismeretében a dizájn érthető, nem a TOEI kezdte majmolni a Clampot.
      A zene meg olyan, amilyen. A Moonlight Densetsu nekem is hiányzik, ennyi nosztalgiát adhattak volna. Az OST-től amúgy nem remélek semmit.

      Meg nem jósolom, hogy milyen fogadtatással zár a reboot, pont a kora miatt. Se nem moe, se nem seinen, ami a két irány a sikerre, max. a hírnevét lovagolhatja meg.

      Összességében kétségtelenül jobban járt a nép a Crystallal, mint a Kaijal.

  9. Ezen szabályosan besírtam! XD Zseniális videó!

Vélemény, hozzászólás?

