Bözsi néni, ahogy én látom

Az elmúlt héten annyian mondták nekem ezt a Bözsi nénit, hogy ez most így mennyire népszerű, meg úgy mennyire látni kell, hogy most hétvégén végül rávettem magam, és megnéztem, mi is ez.

Röviden, nagyjából arról van szó, hogy valahol faluhelyen, egy Peti névre hallgató (amit kikérek magamnak), láthatóan jól táplált srác, vélhetően szülei megbízásából, el akart vinni Bözsi néninek két kakast, ám a feltehetően idős hölgy, nem volt otthon, és Peti ezért hangosan elkezdett kiabálni, miközben a barátai ezt elég mókásnak találták ahhoz, hogy felvegyék.

Maga a videó, igazság szerint semmi újat nem tartalmaz, mint ahogy a körülötte kialakult jelenség sem új keletű. Lényegében ugyanabban a kategóriában utazik ez is, mint a Szalacsi óta az összes hasonló videó. Azaz van valami hülyeség, ami indokolatlanul népszerű válik.

Ezért sem értem azokat, akik ezt most annyira bírálják, mert mint mondtam, régen is volt már ilyen. Ami a mostaniaknak Bözsi néni, az 15 évvel ezelőtt a Szalacsi volt, a Polgár Jenő, meg a Matisz Papa.

Amiben másabbnak mondanám, és amit már személy szerint inkább tartok rossznak, hogy úgy tűnik, sok fiatal tini szemében ez már nem pusztán egy videó, amin jót lehet nevetni, hanem sokkal inkább egyfajta példává vált arra vonatkozóan, hogy lehet teljesítmény nélkül menőnek lenni.

Bözsi_Néni_meme

Szóval lehet ezt a dolgot fanolni, de ha lehet, ne erről vegyünk példát. Plusz ne feledjük az internet azon aranyszabályát, miszerint itt minden csoda, csak 3 napig tart.

Reklámok

34 hozzászólás to “Bözsi néni, ahogy én látom”

  1. Minden évben akad valami hóbortos mém-forrás. Ha meg példát akarunk keresni, akkor ott van Singham az indiai szuper-zsaru, aki úgy hókon csapja a bűnözőket, hogy azok rögvest lerendeznek egy tripla szaltót hátramenetben. 🙂

  2. Nem tudom mitől olyan “hűdefaszahogynemhagyathatomki” ez a videó, ez az egész inkább ciki bár láthatóan a filmezők sem nagyon járták ki a 8 általánost. De ha még vicces is lenne akkor azt mondanám, hogy oké élvezzék de ez nem az, ebben csak egy gyerek ordibál 2 kakassal. Na de kommentek alatta na azok viccesek 🙂

    “Azaz van valami hülyeség, ami indokolatlanul népszerű válik.”

    Erre csak annyit mondok: Babi Néni! Na jó az legalább tényleg vicces volt.

    • Őszintén szólva én se nagyon értem, mitől lett most ez ennyire felkapott, mert amúgy tele van a YT ehhez hasonlókkal.

      A Babi néniben legalább volt munka, plusz még vicces is volt.

  3. Akkor én nagyon szerencsésnek érezhetem magam, hogy 20 nap eltelt a videó feltöltése óta, de nálad hallottam először arról, hogy egyáltalán a világon van ez a…hát, nem is tudom, micsoda. 😀 (Pedig a Facebookosoknak általában fél nap sem kell, hogy az ilyen divatos gagyiságokkal telepostolják egymás falát.) Amúgy maga a videó szerintem annyiból gagyibb, mint mondjuk egy Szalacsi, Polgár Jenő, vagy Matisz nagypapa, hogy míg ott legalább volt egy saját stílusa (vagy legalább egy sajátos félrebeszélő képessége… XD) az alanyoknak, addig ez a srác semmit nem csinál, csak ordít két kakassal a kezében. Ők is hülyék voltak, de azért mennyi mindent lehetett idézni tőlük. 😀 “A vízből veszi ki a ZOKSZIGÉNT!”, “Megyünk a Jenő hivatalba, a Jenő úrhoz!”, “Ez ÖRÖM, ez BÓDOTTÁ!” Ez mit tud? 😀 “BÖZSI NÉNNIIIIII!” Hát fiam, ne haragudj, de ez ide manapság már nagyon kevés lesz! 😀

    Kissé olyan ez, mint amit az egykori és mostani “animés celebekről” írtam nemrég: azoknak legalább volt valami “skillje”, ami miatt benne maradtak pár évig a köztudatban, a mostaniaknak meg csak az arca nagy. Ezeknél a videóknál is úgy van, hogy akiből régen mém lett, az is hülye volt, de azért legalább valamilyen szinten úgymond “stílusosan hülye”. A mostaniaknak meg úgy látszik, az is elég, ha hangosan ordítanak egy helyben állva és máris népszerűek lesznek. Ennél a gyereknél Mr. “Na, itt a kert” is többet nyújtott, ő legalább effektíve csinált valamit. 😀

    Nem beszélve erről az úrról, aki öt percig monologizált a gyöngyösi áldatlan állapotokról. 😀

    Szóval azért a kakasos gyerek ezektől még igencsak messze van. XDDD (Ja, amúgy nem értem: a videó közepe körül azt mondja, hogy valaki fogja meg a kakasokat, amíg ő keres egy követ, vagy mi. Nem értem, nincs összekötve a lábuk? Ha lerakja őket egy fél percre, elfutnak, vagy mi? 😀 Egyébként én csak őket sajnáltam az egész videóban. XD)

    “Erre csak annyit mondok: Babi Néni! Na jó az legalább tényleg vicces volt.”

    Tény, hogy annak is jóval tovább tartott a nimbusza, mint amennyit megérdemelt volna, de azért össze sem hasonlítható ezzel a szerencsétlennel, meg az a videó ugye eleve poénnak készült. 🙂

    Btw, ha már a témánál vagyunk. Nálam ebben a kategóriában hosszú évek óta ez az abszolút kedvenc:

    Főleg azért, mert itt nem azon lehet röhögni, hogy valaki milyen beszélni sem tudó primitív bunkó, hanem csak kikel magából és az egész mocskos bulvárt elküldi a píbe magazinostól, Hajdú Péterestől. 😀

    • “Kissé olyan ez, mint amit az egykori és mostani “animés celebekről” írtam nemrég: azoknak legalább volt valami “skillje”, ami miatt benne maradtak pár évig a köztudatban, a mostaniaknak meg csak az arca nagy.” – Továbbra is osztom a véleményed, bár számomra inkább az a fura, hogy ezt most mennyien elkezdték utánozni. Szóval anno a Szalacsit is sokan fanolták, de senki se akart Szalacsi lenni.

      Itt a kertből én a mixelt verzióval találkoztam hamarabb, az is hatalmas. =D

      Pauditsos videóról jutott eszembe még két régi klasszikus, az egyik Grespik kenyérdobálása.

      A másik pedig a híres TV2 baki, amikor a híradós kicsit elszámolta magát. =D

      De hogy ne csak ennyire régiekről legyen szó, ott volt a tavalyi Duna TV-s baki. =)

      • 1. A mix nem rossz, bár azért 2-3 percig egyhuzamban nézni untam volna, de így beletekergetve kb. eltalálta a srác, hogy melyik zenére hogyan “mozgassa” a fazont. XD

        2. Ez a kenyeres LOL és eddig sajnos nekem kimaradt, szóval köszi. 😀

        3. Ez viszont az egyik kedvencem, főleg amilyen szépen “összekötötték” a kedvenc filmemmel. 😀 Vissza a jövőbe 2 vége: “Ám ezzel nincs vége!”, aztán egyből: “Ez kurva jó, azt mondták fél perc és…” 😀 XDDDDD

        4. A Dunás vetődés szintén nagy, azt szerencsére a Facebooknak köszönhetően már akkor láttam, amikor megjelent. 😀

  4. Amúgy kb én is a posztodig nem is tudtam, hogy ki fia-borja ez a gyerek. 🙂 Mondjuk pár mém-nek szánt képet láttam a face-en, de nem tudtam mire vélni.
    Titkos: lényegében teljesen ugyanezt mondta el Péter is. 🙂 De legalább jól összegyűjtötted nekünk ezeket a lassan már klasszikusoknak nevezhető eseteket. 🙂 Mondjuk Ideges Gabit is említhetted volna.

    • A Maunika Shaus “sztárok” már egy külön kategóriát képviselnek. =) Gollum Gabi is egy erős versenyző, de a Vámpír Ági & Pitbull Zoli duót még ő se tudja lenyomni.

    • Bevallom, én annyira nem vagyok otthon a Mónika Show-s alakokban, leginkább azért, mert ott ugye sosem tudni, hogy valóban önmagukat adják-e, vagy csak meg lettek fizetve érte, hogy másfél óráig játsszák elé az idegbeteget. (Ellentétben pl. az “ez kurva jó…” híradóssal, aki biztosan autentikus. 😀 XDDD) Bevallom, pl. így hogy “Ideges Gabi”, azt sem tudtam, kiről beszélsz, Péter “Gollum”-járól esett le, hogy ez a “BÉZBÓZÜTŐVEL???”, meg “Mit mondtál, Jóska gyerek? Most pofázzál!” nő lesz. 😀 Ez a Vámpír Ági + Pitbull Zoli is csak halványan rémlenek, de már a nevük is “bizalomgerjesztő”. XD

      • Én is csak a “híresebbeket” ismerem, akiket az elmúlt 10 évben, nem nagyon lehetett megkerülni. =)

        A Vámpír Ági + Pitbull Zoli azért is lett ismert, mert azt annyira durvának tartották akkor az RTL-nél, hogy végül nem került adásba. Csak az eredeti, vágatlan felvétel került ki a netre.

  5. A Youtubetardoknak bizalmat szavazó énem azt mondja, azért ez a sok megtekintés+like, mert a többség mégiscsak kíváncsi, hogy aztán szánakozva nevessen ezen a produkción. A racionális énem viszont ismeri annyira a mai fiatalságot, hogy tudjam, ez a magatartásforma náluk most követendő/trendi/whatever.

    Egyébként én is a blogodon találkoztam először ezzel a… jelenséggel.

    • Igazából az a baj, hogy ahogy azt Titkosnak is írtam “anno a Szalacsit is sokan fanolták, de senki se akart Szalacsi lenni”.

      Szóval nem akarok most megint oldfageskedni, meg én is voltam 12-13 éves, de mi akkoriban inkább színeszeket, énekeseket, esetleg történelmi személyeket tartottunk példaképnek, nem azt, aki üvöltözik más háza előtt.

      Hisz elvileg ugye arra kéne felnézni, aki valami olyat ért el az életben, olyat vitt véghez, ami elismerésre méltó. Nem arra, amire bárki képes, és még csak különösebb erőfeszítést se igényel.

  6. Ahogy írtad minden csoda 3 napig tart, interneten pedig gyakran még ennyi ideig sem. Átveszi majd valami más a helyét, amit megnéznek sok százezren, hogy aztán azt is leváltsa valami. És ez a sorminta szépen folytatódni is fog.
    Amúgy egy mosoly megért nekem ez a cucc, de el is mond róla mindent, ahogy az is hogy itt hallottam először róla.

  7. Végül is ez a Bözsi néni is olyan, mint a Colombo hadnagy felesége 🙂

  8. Ilyenkor érzem igazán öregnek magam…

    • Sajnos én egyre gyakrabban érzem ezt… Még 30 se vagyok, de már nem értem a mai tinédzsereket.

    • Jó azért a ló másik oldalára se ess át. 😀 A facebook nem egyenlő azzal, hogy mindenki aberrált hülyeségeket oszt meg. Te alakítod, hogy mit akarsz látni és mit nem. Elég intelligens már a rendszer ahhoz, hogy ezt is megmondd neki. Persze nem létszükséglet, de azért hasznos dolgokra is lehet fordítani.
      Bocsi, kicsit elkanyarodtam… xD

      • Pl. farmville 🙂

      • Anno volt MyVIPem, de már annak se láttam semmi hasznát. Akivel tartani akarom a kapcsolatot, azzal facebook nélkül is tudom, a többiek meg inkább hagyjanak békén.

        Semmi értelmét nem látom annak, hogy olyan emberek vegyenek fel ismerősnek, akikkel 5-10 éve egy suliba jártam, de 2 mondatnál többet nem beszéltünk egymással.

      • jó persze ez is látásmód, meg is értem valamilyen szinten, de nem lehet a facebookot és úgy összességében a social mediat egysíkúan nézni. ha azt gondolod, hogy csak ismerősök keresésére, kapcsolattartásra és ostoba meghívós játékokra jó akkor nagyon tévedsz.
        nem, nem akarom túlmagyarázni sem reklámozni, de zavar, ha valaki egyértelműen rosszul látja a dolgokat. idegesítő tulajdonság… ismerőseim tudnának mesélni.

      • Figyelj, győzz meg róla, hogy miért kéne nekem használni. =)

        Az ismerőseim többségének, van facebookja, látom hogy mit csinálnak, vagyis hogy jórészt olyan tartalmakat osztanak meg rajta, ami a szűk családi, baráti körön kívül, senkit sem érdekel. (Rosszabb esetben, még őket se.)

        Ezzel nyilván nem azt mondom, hogy csak erre lehet használni, de én továbbra se látom annak az apropóját, ami miatt nekem fel kéne oda regisztrálni.

      • Oh, challange accepted 😀
        Nekem fontos, hogy fent legyek és nem azért mert “sosem hallottam róla” vagy “egyszer beszéltünk két szót” ismerősöket jelölgessek be, és bugyuta idézeteket osszak meg a legújabb selfiem kíséretében.
        Ott vannak a csoportok. Szubkultúrának, hobbinak, szakmai dolognak, munkának való csoportokkal. Ismerkedésre, információcserére, jókat beszélgetni vadidegenekkel, albérletet vagy munkát keresni, vagy eladni a nem használt játékaidat.
        Nekem csak sulis csoportokból van vagy 10, ahol a tárgyakkal, jegyzetekkel, tanárokkal kapcsolatos dolgokat posztolgatják.
        Aztán ott vannak az oldalak, a kedvenc sorozatodról, filmedről, színészedről, blogodról hírek, események.
        Nekem például a blogos page is fent van… Amit egyébként imádok csinálni. 😀 Pont múltkor volt egy linkcserém a Mondo-val… 3 nap alatt 300+ like jött az oldalra. (gondolhatod ki járt jobban… xD ) Zárójel bezárva. 😀
        Azt is csinálhatod, hogy egyes oldalakat “követsz” és egy adott tematikus listához adod őket, például “Japán hírek” címszó alatt, és azon a hírfolyamon csak a feliratkozott oldalak posztjai jelennek meg, semmi bullshit.
        Már azt is meg tudod mondani a FBnak hogy ha ez vagy az a bejegyzés nem tetszik neked és nem akarod látni a hírfolyamodban, akkor olyanból nem kapsz többet. Vagy éppen reklámot is be tudod így jelölni, ha számodra nem releváns amit írnak.
        Persze lehetne még egész este sorolni a funkcióit, de nem tudom neked mi a prioritás.
        Szóval, ahhoz hogy Facebookot kihasználd teljeskörűen nem is kellenek ismerősök. Az már csak a jéghegy csúcsa, a legjobb dolgok a víz alatt vannak, és aki felületesen használja, persze hogy nincs róla jó véleménnyel. 😀
        Ja, ingyenes és nem rombolja az imázsodat ha ettől félnél. 😀

      • Ha már úgyis efelé terelődött a szó… XD Én eleinte rühelltem a Facebookot, azóta sem lett a nagy kedvencem, de mondjuk úgy, hogy mióta jobban belemerültem (kb. 2-3 éve), már az előnyeit is látom. Ugyanakkor teljesen megértem, ha Péter (vagy bárki más) ódzkodik ettől az egész “feelingtől”, mert speciel ettől az egész szelfizős, idézgetős, kajafotózós, a legapróbb magánéleti titkokat is megosztogatós embertípustól nekem kb. annyira borsódzik a hátam, mint mondjuk Péternek anno az animésektől. 😀 A különbség az, hogy én azért nem kezdek kötekedni velük, viszont már kb. három olyan ismerősömet is pont emiatt kellett letiltanom (pontosabban beállítanom, hogy a postjait ne lássam, mert az óvodás íratlan Facebook-szabály szerint a tiltás egyenlő egy hadüzenettel XD), mert rohadtul nem érdekelt az a sok baromság, amivel teleszemetelték a falamat, sőt, ezekről eddig nem is tudtam, hogy ekkora “rinyapinák” (már elnézést), amíg a drága Mark “fegyvert” nem adott a kezükbe hozzá, hogy kiéljék ilyen irányú hajlamaikat. Szal azért van ennek az egésznek egy baromi lelombozó hangulata, amikor rájössz, hogy az emberek 90%-a mekkora egy egoista gyökér, mert a legtöbbjük postjai tényleg kimerülnek abban, hogy “ma ezt ettem, tegnap itt nyaraltam, tegnapelőtt itt dugtam, stb.” Senkit nem érdekel, sőt, nem egynél én érzem magam rosszul helyettük, mert olyasmiket írnak ki nyilvánosan, amit jóérzésű ember szerintem nem tenne. Ezen a fenti kategórián kívül vannak még a “hülyék” (akik ilyen napiszaros, 4chanos és hasonló “vicces” képeket osztogatnak meg), meg a “világmegváltók” (akik valamibe bele vannak hülyülve, ami lehet anime, aktuálpolitika, természetvédelem, stb.) és naponta az orrod alá dörgölik, hogy ők mennyire “harcolnak” ezért vagy azért. (És persze nyilván van még hatvanféle változat, de az én falamat főleg ezek szennyezik nagy mértékben.) Más kérdés, hogy még inkább olvasok ezektől valamit (mert ők legalább valami önmagukon túlmutató dolgokat próbálnak “promózni”, nem saját magukat), de attól tényleg hülyét kapok, amelyik naponta lefotózza, hogy ma mit ebédelt, meg ilyesmi. Komolyan azt hiszik, hogy ez érdekel valakit? (Persze, mert 1-2 hülye mindig akad, aki egyből “megmondja a tutit”, mert azok meg csak az ilyen alkalomra várnak. XD Kb. írd be, hogy “Ronda vagyok :(“, egyből jön 2-3 “pszichológus”, aki jól elmagyarázza neked, hogy igazából mindenki más a hülye, te meg gyönyörű vagy, akkor is, ha amúgy valóban egy bűnronda illető írja ezt ki. XD)

        “Ott vannak a csoportok. Szubkultúrának, hobbinak, szakmai dolognak, munkának való csoportokkal. Ismerkedésre, információcserére, jókat beszélgetni vadidegenekkel, albérletet vagy munkát keresni, vagy eladni a nem használt játékaidat.”

        Na igen, ez volt a kevés pozitív dolgok egyike. Más kérdés, hogy ezekből is csak az olyan csoportok értek számomra valamit, amik olyan témájúak voltak, hogy a neten nem találtam kellő infót hozzájuk, illetve rendszeresen kellett konzultálnom szakemberekkel. De pl. egy animés csoport szinte semmi újat nem tudott nyújtani, mert pl. egy Animenewsnetworkön hamarabb fenn voltak az infók, mint ahogy ezek a fan csoportok megosztogatták őket, szocializálódni meg nem nagyon érte meg velük, mert kb. egy átlag 4chan beszélgetés szintjén mozogtak a társalgásaik, szal akkor már inkább egy régi vágású fórum, mint pl. az Aoi. 😀 Szóval azt mondanám, hogy nem annyira az egyedisége miatt jó a Facebook, inkább a “minden egy helyen” vonása miatt. Vagyis ha lusta vagy külön eljárni kedvenc filmed híroldalaira, lusta vagy külön fórumon beszélgetni a haverokkal, stb. akkor ezeket itt mind megteheted egyetlen felületen. Bevallom, én leginkább chatelésre használom, a haverokkal a Facebook PM-ekre szoktunk át, miután az MSN megdöglött. XD A többi hasznos funkciója nem olyan, ami pótolhatatlan lenne számomra, max kényelmesebb. 🙂 (Meg azért ehhez tegyük hozzá, hogy ez a “vadigenekkel való beszélgetés” is csak akkor működik igazán jól, ha azért úgy kb. már ismeritek egymást az illetővel. Engem legalábbis némileg zavar, amikor egy korábban sosem látott fazon odajön észt osztani valamelyik postom alá.)

        “Nekem csak sulis csoportokból van vagy 10, ahol a tárgyakkal, jegyzetekkel, tanárokkal kapcsolatos dolgokat posztolgatják.”

        Nekünk egyetlen egy volt, ami BŐVEN kielégítette mindenki jegyzetéhségét. XD De amúgy jól mondod, ennek valóban volt haszna, itt küldtük egymásnak az infókat, hogy mikor lesz a vizsga, melyik hülye tanár épp milyen ZH időpontot változtatott meg, átküldtük egymásnak a beszkennelt órai jegyzeteket, stb. XD

        “Nekem például a blogos page is fent van… Amit egyébként imádok csinálni. 😀 Pont múltkor volt egy linkcserém a Mondo-val… 3 nap alatt 300+ like jött az oldalra. (gondolhatod ki járt jobban… xD ) Zárójel bezárva. :D”

        Na ugye, valld be, hogy főleg az “önreklám” ennek az egész izének a húzóereje. 😀 (Bocs. XD)

        “Szóval, ahhoz hogy Facebookot kihasználd teljeskörűen nem is kellenek ismerősök. Az már csak a jéghegy csúcsa, a legjobb dolgok a víz alatt vannak, és aki felületesen használja, persze hogy nincs róla jó véleménnyel. :D”

        Mondjuk ebben nem hiszek, mert ugye egyrészt a faladon megjelenő dolgok is főleg más ismerőseid által kirakott, belikeolt, stb. postokból tevődnek össze, ha meg fordítva csinálod és mondjuk nem veszel fel senki, csak a kedvenc játékod/filmed/stb-d oldalait like-olod, akkor meg úgyis jön valami haver, aki rádkeres és küldi a felkérést, hogy vedd már fel havernak, mert ha mondjuk mindketten Doctor Who fanok vagytok, az már tuti “best friend forever”-jel. 😛

        “Ja, ingyenes és nem rombolja az imázsodat ha ettől félnél. :D”

        Ingyenes, mert Mark cserébe mindenkinek odaadja az adataidat. 😀 Itt nem pénzzel, hanem úgymond az életeddel fizetsz. 😀 Az imázst elvileg valóban nem rombolja, gyakorlatilag meg simán vannak olyanok, akik mondjuk nem a WoW-ra, hanem a Facebookra függenek rá, bár tény, hogy ha csak fenn vagy rajta, az önmagában még valóban nem elítélendő. Ugyanakkor, hogy amcsiban már munkahelyek kérik, hogy “mutasd a profilodat, vagy fel sem veszünk!”, az legalábbis köcsögség.

        Illetve megint csak azt tudom mondani így a végére, hogy vannak, akik ettől az egésztől émelyegnek. Ezt nehéz megmagyarázni, mert főleg érzelmi alapú, de egyszerűen sokaknak nem fekszik ez az “azt is kipostolom, hogy ma milyet sz*rtam” stílus. (Ajjaj, jobb lesz befejeznem ezt a postot, kezdem én is elragadtatni magam.. XD) Persze én nem mondom, hogy Péter ne próbálja ki, viszont ha semmilyen ingerenciát nem érez rá, én nem is promóznám neki (vagy akárki másnak) ezt a cuccot, mert valahogy nem érzem úgy, hogy bármiből kimaradnék, ha mondjuk nem lennék fenn rajta. (Mint ahogy tumblr-buzik is vannak, akik meg azt állítják be úgy, mint “a legjobb dolog ever”, valójában meg kb. egy fangirlfészek, ami leginkább csak arra jó, hogy megosztogassák az idióta gifjeiket a kedvenc sorozataikból.)

        Lehet ez most úgy hangzott, mint valami maradi vén fasz postja, de legalább újabb lelki sérelmet beszélhettem ki magamból. XD

    • Ezen nem csodálom, ugye szoktuk pejoratívan használni, hogy “ez még a saját anyját is eladná”, nos, a drága hipszterszemüveges, “steinerkristofizált” unoka ezt szó szerint megcsinálta, csak az anyja helyett a nagyanyjával. Ez elsősorban szomorú, másodsorban pedig dühítő. De amúgy ez az eredeti kakasos videóval mennyire függ össze? Az ő háza előtt szerencsétlenkedett a cigánygyerek és ő az a Bözsi néni, akit szólongat? Mert a szélsőközép blogon valaki azt írta a kommentekben, hogy ez a kis műmájer már évek óta “kiárusítja” a saját nagyanyját, a cigó “akciója” pedig mindössze csak 1-2 hónapja történt.

      • Nem, ez egy másik Bözsi néni. Máshol is laknak, mert a kakasos az ha jól tudom Gyöngyösi, még ez a másik Dabasi.

        Amúgy elég szomorú, hogy valaki a saját nagyszüleiből csinál majmot, hogy a fotós “karrierjét” fellendítse, és így szerezzen hírnevet. Egyébként nem tudom, miért van az manapság, hogy az összes kretén hipszter lelkületű egyén azt hiszi, hogy ért a fényképezéshez. =/

      • “Amúgy elég szomorú, hogy valaki a saját nagyszüleiből csinál majmot, hogy a fotós “karrierjét” fellendítse, és így szerezzen hírnevet. Egyébként nem tudom, miért van az manapság, hogy az összes kretén hipszter lelkületű egyén azt hiszi, hogy ért a fényképezéshez. =/”

        Ja, hogy ennek ráadásul ez lenne az egyik fő lényege, hogy bizonyítsa, hogy ő “mekkora fotós”? 😀 Hát LOL. 😀 (Nagyon nehéz ám lőni egy képet egy családtagról, amiben az a “művészeti elem”, hogy ráad valami szar pólót szegényre, vagy a kezébe nyom egy idióta táblát.)

Vélemény, hozzászólás?

