Mugen – Pinkamena (20% Cooler version)

Nagyjából 2 hónapba telt, de végül csak elkészült. =)

Na és akkor ezzel egy időben, csak hogy végre ennek is pontot tegyek a végére, mivel annyian kérdezték már tőlem, időről-időre, hol találhatnak tuttoriálokat, azoknak mondom, hogy ITT nézzenek körbe. A másik, tudom, hogy sokaknak gondot jelent, hogy nem tudnak angolul, nem értenek a photoshophoz, nem tudják melyik controller, mire jó, és a többi, és szeretnének magyar tuttoriálokat. Nos, én szívesen segítek, ha valakinek kérdése van, felteheti, de tuttoriálokat készíteni csak akkor fogok, ha valódi igény mutatkozik rá. Csak úgy magamnak, a saját szórakoztatásomra, nem fogok nekiesni, mert baromi sok időbe telik egyet megírni, pláne hogy úgy kéne ezeket megírnom, hogy a teljesen kezdők is megértsék.

Reklámok

10 hozzászólás to “Mugen – Pinkamena (20% Cooler version)”

  1. Azt a rohadt ez nagyon király lett 😀 Egyes részein akkorát röhögtem , hogy szerintem szomszéd panelben is hallották 😀 Külön pláne,hogy nagyon erős Street Fighterilletve Blazblue feeling-et éreztem benne bár lehet ezzel csak én vagyok így 🙂

    Youtube-on amúgy van Yu-Gi-Oh-s pónivideó is na az se semmi 🙂

    Ha már említetted a photoshope programokat nem tudsz ajánlani nekem egyet,legalábbis egy olyat amit meg is értek ? Mert amit Mangekyo ajánlott arról kiderült, hogy vírusos ( de nagyon durván) és le kellet törölnöm a gépemről.

    Tervezel még ilyeneket csinálni? Például mekkora lenne már egy Soul Calibur póni style-ban 🙂 !

    • Az SF szinte minden verekedős játék alapja, szóval nehéz megúszni, meg amúgy jó is, bár én a KoF stílust jobban szeretem, meg a Guilty Gearét. =)

      BlazBlueval egyszer se játszottam még, az animét viszont nemrég láttam belőle, azt viszont nem mondhatnám, hogy elnyerte a tetszésemet.

      Hogy ezt ilyen hamar összeraktam, abban azért benne van az is, hogy egyrészt már bőven nem az első karakterem, plusz már előre ki volt találva az egész. Persze mehetett volna gyorsabban is, mert szinte 0-ról kellett felépítenem az egészet. A karakteren, eredetileg egy brazil srác dolgozott valami 2 évig, de abból amit ő csinált, kis túlzással, csak a nyers spriteok voltak hasznosíthatók, minden más kuka.

      Több póni karaktert egyelőre nem tervezek, egyrészt mert a mane 6-en, már vagy féltucat kreátor dolgozik, köztük néhány igazán profival. A többihez meg még nem igazán készültek normális spriteok.

      Soul Calibur stílusban, ez finoman szólva is érdekes lenne, tekintve, hogy az 3D, az meg ugye egy “picit” más. =)

      Photoshop helyett a Photofiltret, és/vagy a GIMPet tudom ajánlani. Mindkettő teljesen ingyenes.

  2. “BlazBlueval egyszer se játszottam még, az animét viszont nemrég láttam belőle, azt viszont nem mondhatnám, hogy elnyerte a tetszésemet.”

    Én sem vagyok egy hű de nagy gamer , sőt igazából nem is nagyon érdekelnek a játékok ( még konzolom sincs ) de van 1-2 gamer ismerősöm akik viszont nagyon rá vannak állva a Blazblue-ra és nekik hála azért valamennyire ismerem a játékokat amik tényleg nagyon jók. Az anime meg pont ezért lett olyan rossz mert egy ekkora játékfranchise-t akartak 12 részbe belerakni ami aztán szépen ki is nyírta az egészet. Pedig a Blazblue egy olyan alapanyag amiből simán ki lehetne hozni egy ütősebb animeszériát.

    “Persze mehetett volna gyorsabban is, mert szinte 0-ról kellett felépítenem az egészet. ”

    A jó dolgokhoz idő és végtelen türelem kell. Életbölcsesség.

  3. Bazd! Az a pink úthenger nagyon odabaszott! XD

  4. Azzal volt amúgy talán a legkevesebb munka. =) Alapvetően ugye egy Dio finisher move, de sok más karakternél is megvan ez, ilyen-olyan formában. Például bizonyos Homer, Buttercup, Jupiter, Ronald karakterek is tudják.

  5. Ez a Cuphead nevű játék, szerintem neked tetszene. Jó kis rajzstílusa van, és kimondottan kihívásnak tűnik.

    • Tudom, ez most főleg Péternek szólt, de pont két napja néztem, hogy a TheVR ezzel játszik és *fanboykodás kezdődik* ÚRISTEN, EZ A JÁTÉK! 😀

      1. A dizájn! 😀 Alapból is valami ultra durva dizájnja van a régi Disneynek, sokszor olyan naturálisan brutális, persze nem egy Ren & Stimpy, de mintha annak lenne az elődje, csak számomra még épp fogyasztható formában. Na, ez a játék teljesen azt hozza, már eleve ha az intrót végignézitek, az Ördög, a kockafejű kaszinós, stb… 😀

      2. Platformjáték! Ilyet szökőévente egyszer hoznak ki PC-re, már ha egyáltalán… (Mondtam is magamban, amikor csak a gameplayt néztem, hogy “tökmindegy, biztos megint valami “only konzol” darab lesz…”, szerencsére ezúttal tévedtem. 😀 )

      3. Az egész olyan egyedi, vagy legalábbis érződik rajta, hogy indie fejlesztők csinálták, nem a mértani pontosággal kiszámolt, marketinges újabb Blizzard cucc, Call of Duty, vagy valami sokadik ilyen game. (Jó, mondom ezt úgy, hogy amúgy a “kommersz Blizz cuccokat” ugye én is kétpofára zabálom, de néha jólesik a változatosság. 😀 )

      Mondjuk ez nem azt jelenti, hogy most azonnal rohanok Steam-re megvenni, de tény, hogy valóban érdekes egy játék ez, szerintem is megérne Péternek legalább egy ránézést. 🙂

      • Mondjuk az biztos, hogy én nem fogom kipróbálni. Amíg a Gameday Irodások játszottak vele, megállapítottam, hogy ehhez nem lenne elég az idegrendszerem, mert amúgy nehéz, és szopatja a játékost rendesen. Viszont a grafikája az nekem is nagyon bejön. Amúgy én nem feltétlen nevezném Disneynek, inkább oldschool nickelodeon (és itt nem a stúdióra gondoltam 🙂 ). Apropó, Disney, most futottam bele egy új címükbe, Vampirina címen. Jód derültem, mennyire butuska darab. Viszont érdekesnek tűnik. Rittyentettem is róla egy rövid kritikát (teljesen spoiler mentes).

      • Pedig az indie vonalon, rengeteg platformert találhatsz.

    • Mondjuk az érdekelne, hogy ez most mégis hogy jött ide? =) Kértem már többször, hogy ezt a Mangekyo stylet, hanyagoljuk már.

      Amúgy hallottam már róla, lehet teszek is vele majd egy próbát, csak ugye idő.

Vélemény, hozzászólás?

