Boldog Karácsonyt!

Idén is mindenkinek, újaknak, és régieknek egyaránt. =)

PSG_Xmas

Na de, hogy ne csak ennyi legyen, a közeljövőben, feltehetően még az ünnep alatt, de legkésőbb a két ünnep között, várható lesz még legalább 1, vagy (ha időm és kedvem engedi) akár 2 új post is, még az év végi összefoglaló előtt. Spoiler gyanánt annyit elárulok, hogy az egyik a Star Warsal lesz kapcsolatban, és nem, nem az új film lesz az (majd arról is ejtek szót), hanem valami egészen más. =)

11 hozzászólás to “Boldog Karácsonyt!”

  1. Boldog Karácsonyt!
    Hmm, csak nem a Star Wars karácsonyi különkiadásáról lesz valami? https://www.youtube.com/watch?v=AlC1lJmo8FI&feature=youtu.be&t=5m3s

  2. Boldog Karácsonyt! 🙂
    SW témára én is várok, hogy lesz itt is. 😀 Megnéztem a 7. részt, szóval részemről akár spoileres kritika is lehet. 😛

  3. Boldog Karácsonyt beléd is! =D
    Kecskét mikor megyünk áldozni az ökumenikus rézbőrűek oltárán? =D

  4. Boldogat! 🙂
    Remélem nem te is azt a Holiday specialt fogod előszedni, mert a tököm televan már azzal! 😛

  5. Boldog Karácsonyt neked is! 🙂

    Én is a karácsonyi különkiadásra gondoltam első olvasásra, de inkább nem agyalok rajta, hadd üssön be nálam a meglepetés faktor. 😀

  6. Boldog Karácsonyt! 🙂 SW témában én valami olyasmiben reménykedek, hogy ezúttal ennek a fandomnak a túlkapásaiból szemezgettél, mert azért náluk is lenne miből… 😀 (Két hete olvastam, hogy “intenzívre vertek” egy fazont, aki lespoilerezte a mozi előtt állóknak a filmet. Oké, hogy amúgy megérdemelte, de bazz… XDDD) Szal van két ilyen fandom, akik már szinte vallásként kezelik a fanságuk tárgyát, egyik a Star Wars-osok, másik a Tolkienisták. (És még meg is feleltethetőek a dolognak, SW-nél elvileg egy csomóan “jedi hívőnek” vallották magukat pár éve valami amcsi közvélemény-kutatáson, a Tolkienesek pedig ugye magát a könyvet kezelik úgy, mintha legalábbis a Szent Biblia lenne. :D) Aztán ha Holiday Special lesz, nekem az is oké, bár tényleg nem lehet róla túl sokat mondani, amit Critic, Szirmai, Dancsó, meg sokan mások már el nem mondtak.

  7. Boldog Hanukát, tessék, kecskék :D!

  8. Boldog karácsonyt néked is! 🙂 Az SW témát illetően első körben én is a karácsonyi “kiadásra” tippelnék, de látom egy páran már tippeltek erre előttem, úgyhogy inkább egy kicsit árral szemben úszok és a Tartakovsky-féle Clone Wars sorozatra tippelek.

  9. Köszönöm mindenkinek! =) A többit majd megtudjátok nemsokára. =)

  10. Neked is nagyon boldog, mindenféle ártalmaktól, idegesítő rokonoktól meg ételmérgezéstől mentes karácsonyt és ünnepi időszakot kívánok! 🙂
    Az SW írást pedig én is várom.

Vélemény, hozzászólás?

