Ja, ék van alatta?! – A valódi hungarikum

Az interneten fellelhető, úgynevezett vicces videók közül, mindig is azokat szerettem a leginkább, amik indirekt módon mutatnak rá egy ország, egy nép valódi arculatára, lelkületére. Merthogy ez a videó bizony, egyszerűen annyira magyar, hogy ennél magyarabb, talán már nem is lehetne. =) Mindenfajta naftalinszagú, kamu folklór, bő gatyás, ostorcsattogtatós, köcsögdudás, öregasszony sivalkodós, hátrafelé nyilazós, szürke marhás, mesterkélt giccs nélkül mutatja be azt, milyen is a magyar átlag mentalitása, kommunikációja, és gondolkodásmódja.

Annyit tennék csak hozzá, apró technikai korrigálás gyanánt, hogy vontatásnál, nem a lóerő számít, hanem a forgatónyomaték. =)

12 hozzászólás to “Ja, ék van alatta?! – A valódi hungarikum”

  1. Annyira jellemző 🙂 De legalább megoldották.

  2. Meg. =) Mondjuk poén, hogy tényleg mennyire könnyen tudnék, eddigi bármelyik munkahelyemről, hasonló figurákat felhozni. =)

    Pl. most nálunk is van egy ilyen Jani féle jó munkás ember. Ő lenne mifelénk a gondnok, de kb. hasonlóan oldja meg a problémákat, azaz általában sehogy. =D Ha meg mégis nekikezd, annak rendszerint valami “jó lesz má’ az úgy!” elvű félmunka lesz a vége.

  3. Mondjuk munkavégzés terén a magyar ember eléggé paradox tud lenni. Itthon kellő motiváció hiányában hajlamos félvállról venni az elvégzendő feladatot, aztán így születnek a jó lesz az úgy típusú eredmények. Viszont külföldön dolgozó magyarokkal kapcsolatban meg pont az a leggyakoribb visszajelzés, hogy jó munkaerő a magyar, gyakran túlszárnyalják a helyieket, és szívesebben alkalmazzák őket, mint a pakisztáni/indiai/arab munkaerőt, mert azok még nyugaton is lusták dolgozni.

  4. A külföldnél azért az is benne van, hogy oda sokan direkt azért mennek ki, hogy felhalmozzanak némi tőkét. Plusz eleve egy idegen országban van, állampolgárság nélkül, ergo nincs sok lehetősége hibázni.

    Itthon, sokszor azért is elnézik az ilyet, mert “régóta itt van” és még ha hanyagul, vagy csak nagy sokára is csinálja meg a melót, inkább megtartják, minthogy felvegyenek helyette, valaki mást, mondjuk egy fiatalabbat, akit nem csak be kéne taníttatni, de valószínűleg, többet is kéne neki fizetni.

  5. Itt egy másik vidi ami még ennél is idiótábbnak mutatja be a magyarokat. Ha ezt valaki végig bírja hallgatni akkor gratulálok neki.

    • Jajj, ezzel a “csodával” én is találkoztam a múltkor, igaz, én a Dancsó elemzés formájában: https://www.youtube.com/watch?v=8TqI4CltRE8

      Amúgy ez a refrén valami “állat”… 😀 XDDDD Igazából persze ezen sírni kéne, elég szomorú, ahogy egyszerre próbálják az amcsi “Smoke weed every day!” stílusú feka rapeket majmolni, miközben azt üzenek a fiataloknak, hogy “Ez a menő, bassz, füvezz, igyál, szarj le mindent!”, viszont valami olyan szinten szánalmas és gagyi az egész, hogy bevallom, én a röhögés kedvéért visszahallgatom néha. XD (Az mondjuk külön “aranyos”, ahogy az egyikük a klipben úgy “csajozik”, hogy az 5-6 fős bandával kvázi elállják a nő elől a járdát, aztán az arcába hajolva “nyomul rá”, majd amikor az próbál “menekülni” előlük, a fasz még külön követni kezdi… Nyóckeres nemi erőszakok szoktak így kezdődni, nem romantikus esték…) Amúgy ez valami “kispöcsűek gyülekezete” lehet, több számuk is arról szól, hogy nekik mennyi pénzük van, ők minden nőt megdugnak, stb., tudod kik szoktak ezzel ennyire felvágni, legtöbbször azok, akik pont, hogy szinte sosem… 😀 XDDDD

      • Én már a Dancsó előtt is hallottam ezt a ” csodát” de a franc se gondolta volna, hogy klippje is van. Egyik “lebarnult” csávóka is a munkahelyemre úgy jött be az öltözőbe, hogy ezt a szart bömböltette, hát nem kis türtőztetés kellet ahhoz , hogy ne vágjak hozzá valamit. Mondjuk leoltottam azzal, hogy bekapcsoltam rá a kedvenc Nightwish dalomat ő meg csak nézett mint Jenő a moziban.

        Viszont a kommentháború ami alatta megy komolyan viccesebb mint a Sas kabaré ahogyan a béka segge alatti IQ-val rendelkező emberek magyarázzák, hogy ez az igazi élet meg , hogy ez a nagybetűs művészet.

    • Eddig nem tudtam magam rávenni, hogy meghallgassam, de végül csak rányomtam a play gombra. Bár ne tettem volna. =)

      Igazi cigányos, műmájerkedős, semmitmondó igénytelenség.

  6. Nem tudom, hol tudnám megüzenni, szóval most ide offolom, de ledobott a teamspeak. 😦 Nem is enged visszalépni.

    • Nekem meg a mikim szállt el ugyanakkor, szóval nem is erőltettem onnantól kezdve.

      Amúgy nem is baj, hogy ma nem jöttél, mert legalább annyira szar meccseket kaptunk volna ma is, mint tegnap. Komolyan mondom, rendesen belefájdult már a fejem a végén. Néhány csata után, hagytam is a francba. =)

  7. Na ezért nem szeretem ha mechanikai eszközöket bíznak rám, mert az általában hasonló végeredményhez vezetne. Csak az a különbség, hogy ezt én speciel tudom magamról. 😀

    • Igazából látszott már az elején, hogy az a furgon, rohadtul nem fog úgy kimenni, hogy ott van tőle 10 centire az a rámpa. Ezt valszeg a Jani is látta, és a főnök úr is, csak még előbbi leszarta, mert “hátha”, addig az utóbbi azt gondolta, tankot vezet. =)

Vélemény, hozzászólás?

