Boldog Karácsonyt!

Ezúton is kívánok mindenkinek, boldog karácsonyt, vagy kellemes ünnepeket, ízlés szerint. =)

hearth__s_warming_by_laurenmagpie-d5o833i

Jövőre remélhetőleg ugyanitt, ugyanekkor. Addig is, ha más nem a két ünnep között, de 1-2 bejegyzés, még egészen biztosan lesz.

22 hozzászólás to “Boldog Karácsonyt!”

  1. Neked is boldogot 🙂
    Remélem fogunk tudni futni pár kört wot-al, vagy OW-val a napokban. 🙂

  2. pashcutter Says:

    Boldog Karácsonyt mind a bloggazdának, mind a kommentelőknek!

    (Remélem, nem voltam túl hivatalos! 😀 )

  3. Boldog Karácsonyt mindenkinek! 🙂

  4. Boldog karácsonyt neked is és minden kommentelőnek! 😀

  5. Neked is boldogot, és remélem nem a pónik tojták a fa alá a szaloncukrot…

    • Azt nem, de a sütemények gyanúsak voltak… Olyan fura, fémes íze volt a málnatölteléknek…

      Amúgy találtam már azóta MLP-s karácsonyfát is. =D

  6. Köszönöm mindenkinek! =)

  7. Éjszakai beszélgetésünk margójára:
    Ránéztem már a stúdióra, amelyik felelős a Katicáért. Van egy fasza honlapjuk is, és megállapítottam, hogy a többi projektjük egész ígéretesnek tűnik. Kár, hogy ennyire félreszabták az első produkciójukat. Jövőre 4 új címet akarnak behozni a Katica mellé, amelyek közül egy web-sorozatnak tűnik. A koncept artok megint csak tetszetősek, csak kérdés, hogy ebből mi valósul majd meg.
    Mondjuk a legjobban azon döbbentem le, hogy remake-elik a Denvert. De, hogy egy kicsit visszakacsintsunk kedvenc katicánkra, most nézem a release listájukat, 2018-ra lesz 3. évad, 2019-ben meg live action film. Utóbbi fölött teljesen értetlenül állok. Azt ugyan minek?
    Most számolom, hány címet akarnak hozni a közeljövőben. Katicával együtt lenne 8db szuperhős téma, 5db további rajzfilm/animációs film, 2db hercegnős, és 3db kaland történet. Kicsit nagyratörő tervek. Ennyit még a Disney az összes alvállalkozójával együtt sem csinál 3 éves tervre bontva. Szerintem bele fognak pistulni a túlvállalásba.
    Kiegészítés, utánanéztem, mi köze a W.I.T.C.H.-hez a Zag-nek. Konkrétan a producerük, Jacqueline Tordjman egyetlen epizód készítésénél közreműködött, mint executive producer.

    • A W.I.T.C.H. hogy tetszett akkoriban?

      • Szerintem egynek elment szódával. De aki olyanokon nőtt fel, mint a Sailor Moon, Kamikaze Kaitou Jeanne, annak ezek az olasz, francia sorozatok, max délutáni matinénak jók.

      • Én anno csak 1-2 epizód erejéig láttam, úgyhogy utólag kellett pótolnom. Ha jól emlékszem tavaly, vagy idén év elején néztem meg, szóval viszonylag friss élmény. Persze nem vagyok olyan szigorú, mint Péter, nekem tetszett. A Katicával összehasonlítva, meg már kifejezetten minőséginek számít. 🙂

      • Pár epizódot láttam a W.I.T.C.H.-ből. A grafikája szerintem szép. De a sztori és a karakterek az átlagos. Látszik, hogy a kiskamasz és kamasz rétegeknek szánták.

    • Mondjuk én továbbra is úgy vagyok ezzel, hogy előbb kezdenék el RWBY-t nézni, mint ezt, de még arra se sikerült rávennem magam. Pedig egyik haver, már vagy fél éve rágja a fülemet vele, hogy állítólag ez “milyen jó”. =)

      Igazából még a Sugar Sugar Runet is szívesebben venném elő, a piszkafa loli boszorkányaival. =D

      • A Sugar Sugar Runetnek elég köpedelmes a grafikus megvalósítása. 😛 Végignézted?

      • Tény, de részben pont emiatt néztem annak idején bele. =) Amúgy parkolópályára tettem, ha jól emlékszem, úgy 14-15 rész után. Ha majd egyszer lesz hozzá elég ingerenciám, akkor befejezem. =)

    • Ha jól emlékszem, ekkor épp szünetre mentél, de azt ecseteltem Péternek, hogy ez a stúdió állandóan JÓVAL többet ígér, mint amennyit be tud tartani. Ez már a Katicánál is megfigyelhető volt nem egyszer és szerintem most ezt a sok új sorozatígéretet is kb. úgy kell kezelnünk, hogy jó, ha ezeknek a negyede igaz lesz. 🙂 Nem tudom mondjuk, hogy ezt a “fanámítást” miért csinálják, mert az ilyesmi általában csak ideig-óráig szokott működni, de teljesen olyan, mintha sokszor nem is a kész műsorral, hanem mindenféle ígéretekkel próbálnák rávenni a nézőket, hogy nézzék a Katicát, vagy amit éppen csinálnak. XD

      Viszont ha már Katica: tegnap óta letudtam azt a hipnotizőrös részt, amit ajánlottál és ez tényleg érdekes volt, határozottan a jobb epizódok között van. 🙂 Egyrészt végre egy csomó olyan érdekes interakció/megfigyelés történt a karakterek között, hogy ha csak ennyit haladtunk volna minden epizódban S1 alatt, akkor a végére már tartana is valahol a sztori. (Gondolok itt azokra a jelenetekre, mint pl. Gabriel reakciója a Miraculousokra, Katica és Adrien közös jelenetei, stb.) Másrészt most már én is afelé hajlok, hogy valami ikertesó lesz a dologban, ugyanis oda-vissza váltogattak Gabriel és Hawk Moth között, úgyhogy hacsak nem tud egyszerre két helyen lenni, akkor mégsem ő lesz a hunyó. (Hacsak nem igaz az a nagyon hülye ötletem, hogy az ő Miraculousa képes “klónozni” magát, vagyis amíg Hawk Mothkodik, létrehoz egy “civil klón” Gabrielt. XD) De valszeg inkább tényleg valami ikertesó, vagy Agreste családhoz egyéb módon kötődő fazon lesz. Ugyanakkor Gabriel is elég gyanúsan nézegette a gyűrűt és a fülbevalót, szóval valami köze tuti neki is van hozzájuk. 😀

      A többi rajzfilmről:

      W.I.T.C.H.: Nekem ez anno teljesen kimaradt, utólag néztem meg mostanában pár részt, nem rossz, csak tényleg ezen is érződik, hogy főleg kamaszoknak csinálták, illetve elég gáz, hogy sajnos két szezon után kaszálták. (Pont ezt, ahol még próbáltak is relatíve összefüggő sztorit írni.)

      RWBY: Na, ezt is sokan ajánlották már, de sajnos ennek meg a grafikája olyan, hogy még nem nagyon bírtam egy teljes epizódot sem végigülni. ^^” Igen, tudom, hogy ez valami fanmade cucc és pont attól nagy szám, hogy fanok egy teljesen saját sorozatot tudtak csinálni, de legalább a grafika ne lenne ennyire low budget… ^^”

      • Igazából ehhez a katica dologhoz többet nem tudok hozzáfűzni annál, hogy majd hiszem, ha látom. Persze elhiszem, hogy a potenciál ott lenne, lehet benne, de amit én eddig láttam belőle, az annyira a tipikus “Disney TV-s átlag gagyi” volt, hogy még a legnagyobb jóindulat mellett se hiszek abban, hogy ez képes lenne átesni egy olyan mértékű változáson, ami után azt mondhatnám rá, hogy: “Igen, ez egy minőségi sorozat.”

        Egyszerűen ehhez túl sok mindennek kéne, kategóriákkal jobbnak lennie. Mindenesetre szvsz többet beszéltünk erről, mint amennyit ez amúgy ér. =)

        RWBY-val kapcsolatban igen, havernak is ez az egyik fő érve mellette, hogy: “Ez teljesen független ám! Ebben nincs benne a kiadók, stúdiók, szokásos hülyeségei…” Amit én el is hiszek neki, csak ennél is az van, hogy hiába kvázi tényleg úgy készült az egész, hogy összeült néhány tehetséges, pénzes animefan, aztán uzsgyi neki, csináltak egy saját anime stílusú websorozatot. Közben valahogy mégse érzem azt, hogy a végeredmény, annyival különb lenne, mint egy mai átlagos, iskolai harcolós, természetfeletti látvány animu. Szóval érted, hiába a rengeteg beleölt munka, idő, pénz, ha egyszer a látvány tényleg rém gyenge, a tartalom meg kb. kimerül annyiban, hogy összemásoltak egy rakás animus klisét, amihez hozzácsaptak még néhány amcsit is. Ennél azért több kell.

      • Akkor már túl voltam a szüneten. 🙂 Amúgy valóban eddig mindig túligérte magát a stúdió. Ettől függetlenül kíváncsi leszek arra, mit tudnak kihozni a terveikből. A Denver elég gagyinak tűnik így első ránézésre (jó, az eredeti sorozat sem volt épp minőségi), viszont arra kíváncsi lennék, hogy szerezték meg a Sammy jogdíját? A belengetett sajátnak tűnő címeik közül (lehet, hogy nem ismerem az esetleges eredetijüket) eddig a következők keltették fel az érdeklődésemet: Power Players (ahogy elnézem egy amolyan Toy Story alapú sorozatnak tűnik), a Zakstorm (leginkább azért, mert kíváncsi vagyok arra, képesek lesznek-e jobbat kihozni ebből, mint a mintájául szolgáló Viharsolymok), a Denver azért felkeltette a kíváncsiságomat. A Sammy úgy tűnik, az egyetlen minőséginek tűnő tervük. A Melody érdekesnek tűnik, kicsit SM-re hajazónak látszik. A többi amolyan szódával elmegy kategória.
        Katica: a hipnotizőrös rész valóban zavart kelt az erőben, de szerintem csak azért csinálták ilyenre, hogy a nézőknek megingassák a hitét abban, hogy Gabriel lenne Papillon. De ha kockáról kockára elemzi az ember az epizód ütemezését, igazából még mindig simán belefér az eredeti elképzelés. Ugyebár simán belemagyarázhat a stúdió olyan képességeket Papillonba, amelyekről nem tudunk jelenleg.
        Mondjuk abban Péternek igaza van, hogy messze többet tárgyaltuk a Katicát, mint amennyit érdemel, de nem lehet nem röhögni a béna cosplayeken és egyéb szerencsétlenségeken. 🙂

      • Jól van, még egy felesleges információ Katica fronton. Lesz egy LGBT karakter a 2. évadban. Na most ezt minek kell erőltetni?

  8. Boldog karácsonyt és új évet neked utólag is! ^^
    Péter nézted mostanában az AE csatornáját? A legutóbbi videójában tangát árult… -_-

    • Köszönöm!

      A videóhoz hozzászólva nem, nem szoktam nézni. Hallok, látok én annyi hülyeséget amúgy is, hogy nincs szükségem, még többre pluszban. Na de, annyi helyesbítést tennék, hogy árulni mondjuk nem árulta. (Az már tényleg odabaszna, ha ilyen Billy Mays szerűen beállítani, hogy: “Helló, a nevem Atis, és bemutatom önöknek, egyetemünk legújabb különleges ajánlatát, tangabugyit, rajta a fejemmel! Igen, csak most önöké lehet ez a kihagyhatatlan ajánlat! Mindössze 999 forint, plusz postaköltség áron. Barátnődnek, nővérednek, húgodnak, lányodnak, anyádnak, gondolkodás nélkül megveheted! Ennél jobban, momentán semminek se fognak örülni!”)

      Viszont én ezen most, mármint konkrétan a bugyi részen elvigyorodtam, mert annyira kínos volt. Szóval érződött azért rajta, hogy hiába próbálta ő ezt amolyan Szirmaisan elvicceskedni, közben végig zavarban volt. =)

      Mindenesetre tényleg nem semmi ez az “egyetemi színvonal”, ahol a “professzor úr” úgy próbálja ösztönözni a “hallgatókat”, hogy aki leginkább benyal neki, az a félév végén ajándékokat nyerhet, amin ő van. Na ez aztán a kihagyhatatlan ajánlat. =D

      Mondjuk az egyetemes hasonlatnál maradva, nem tudom ezt megbeszélte e az ATK kar dékán asszonyával, mert ő nem hiszem, hogy engedélyezett volna ilyesfajta szexista, hím soviniszta disznóságot az egyetemen. (Hisz csak neki lehet életnagyságú, félmeztelen Grimmjow kép a hivatalában. =D)

      A videói között így gyorsan szétnézve azt látom, elkövet ő is mindent a feliratkozókért, likeokért. Szóval volt már itt kismacskával pózolás. Összeborulás a külföldi videókat ezerrel másoló kamu geekekkel. Full érdektelen kérdezz-felelekek hada, na és persze (a kedvencem) a közös éneklés a “hallgatókkal”. =D

  9. Tudom, nem kéne meglepődnöm, mégis rendre ledöbbenek azon, mennyi rettenetesen ostoba ember van, akik két pofára falják a szart, amit elébük tesznek. Most épp valaki felrakott egy rövid bejegyzést egy SW oldalon arról, hogy neki nem igazán jött be eddig a Rebels, érvekkel, érthető megfogalmazással. Erre jött a sok vérpistike megmondóember, hogy ha nem tetszik, minek nézi, meg amúgy is ezt két pofára kell falni, nem fanyalogni. Én is felhoztam érveket mind a Rebels, mind a CW hibáival kapcsolatban, mert attól, hogy szeretem (főleg a CW-t), még simán sok hibájuk van. Szóval én is kaptam ám szépen a drágaságok okosságaiból. Kedvencem az a gyerek volt, aki a sorozat fanservice epizódjait méltatta, hogy azok mennyire mélyek, és bővítik az SW univerzumot. Ja, a Jar Jar, meg R2+C3PO epizódokra baromi nagy szüksége van a népnek. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

