The Nutshack – Kiherélt Boondocks

Még anno az Eminem nagyon saját rajzfilmjéről szóló kritikám alatt tettem említést erről a rajzfilmről, ahol úgy jellemeztem, hogy “kvázi a Boondocks elfeledett, retardált tesója, amiben dekára (vagy inkább centre) ki van mérve a gangstaság” és ezzel igazából össze is foglaltam, nagyjából miről szól ez a fércmű. Ennek a megállapításához pedig elég volt, nagyjából két, azaz kettő darab epizódot megtekintenem belőle, ami akkor, bőven elég is volt.

Azonban akárcsak az említett Eminem rajzfilm, vagy akár a King Star King esetében, úgy a a Nutshack is képes volt olyan sajátos módon rossz lenni, hogy úgy döntöttem, ha olyan kedvem lesz, rá fogom magam venni arra, hogy megnézzem az egészet. Elvégre mindössze két évadból, és 16 epizódból áll az egész. Azaz még vállalható hosszúságú ahhoz, hogy az “ez annyira szar, hogy már szinte jó” szerű élményként megkínozzam magam ezzel… =)


Filléres Gettó

A Nutshack tipikusan az a rajzfilm, amiből elég nagyjából 5 percet megtekintenünk ahhoz, hogy a néző átlássa, hogy ez a rajzfilm katasztrofális, és semmilyen szempontból nem felel meg az elvárásoknak. Jobbára azért nem, mert se a kreatív tehetség, se technikai tudás nem volt meg ahhoz, hogy a végeredmény ne egy ilyen kínos, kritikán aluli gagyizás legyen.

Messze mennünk persze nem kell ahhoz, hogy megértsük, miért is lett ez a rajzfilm ilyen. Bár első látásra azt hittem, ismét valamelyik dél-amerikai ország gondolta úgy, hogy ők most jól megmutatják a nyugatnak, hogy ők is tudnak ám Boondocksot csinálni. Meglepő módon ezúttal nem latinó, hanem ázsiai, egészen pontosan Fülöpszigeteki, feka majmoló, műmájer srácokról van szó. Akik egyébként egyedülálló optimizmussal viszonyultak a saját szemetükhöz. Olyanokat állítottak, mint hogy: “Ha Dr. Dre-nek lenne egy saját műsora, az ilyen lenne.” A közönség azonban egyértelműen másképp látta, és erről bizony a lesújtó számok is tanúskodtak.

Nem véletlen, hogy a Nutshacket a 2007-es elstartolását követően, alig valamivel több mint egy nyári szünet alatt elkaszálták, mindössze 9 epizód után. Aztán (nem tudni miért, és minek?) 2011-ben még egyszer megpróbálkoztak vele, lenyomtak 6 részt, alig több mint egy hónap alatt, ám ezúttal sem nyertek vele hangszórót. Vagyis még rosszabb számokat produkáltak, mint korábban.

A gondok igen hamar elkezdődnek a Nutshack háza táján, kezdve magával az introval, ami olyan színvonalat hoz, mintha egy ezredforduló körüli flash animációt látnék, amit két ember dobott össze. Rémes kartonpapír figurák, ugyanazokat a 3-4 képkockából álló mozdulatokat ismételgetik, miközben próbálnak valamiféle térhatást adni az egésznek, leszázalékolt graffiti stílusban. Ám nem hallottatok még semmit, ugyanis mindez csak akkor lesz az “igazi”, ha hozzácsapjuk a zenét, amit leginkább a klisé, mantrázós fos szavakkal tudnék jellemezni.

A story szintén az ezerszer eljátszott kliséhalmaz, miszerint a nagydarab, jószívű, okos, de végtelenül naiv és kissé tompa Jack-et, a szülei elküldik a Fülöpszigetekről, a San Fransicoban élő rokonaihoz, hogy komolyodjon kicsit. Jack azonban nem túl meglepő módon, nem a jómódú külvárosban, vagy legalább egy átlag középosztályos kerületben, hanem a lepukkant gettóban, a grundon, a környéken köt ki, ahol nagy dumás, sutyerák unokatestvére Phil, és kiöregedett dzsigoló nagybátyja Tito Dick, avagy művésznevén csak “Dickman” lakik.

Hogy miről szól a rajzfilm? Nos igazából semmiről. Már azon kívül, hogy Jack és Phil, általában utóbbi wannabe gangstasága és/vagy álló farka miatt bajba kerülnek. Aztán ilyenkor (meg amúgy is) csak úgy sziporkáznak ám a Halálos Iramban filmeket megszégyenítő, tőmondatokban beszélős, machonak, gangstának szánt, de a készítőknek hála inkább halálosan béna, kínos egysorosok.

A karakterek? Unszimpatikus, lélek nélküli, kartonpapírból kivágott klisék, a bántóan buta fajtából. Tudjátok abból, amikor a csávó vagy gangsta, vagy lúzer, vagy buzi. (Esetleg még törpe lehet.) Ha pedig picsa, akkor csak egy funkciója lehet, és az a picsa.

Aztán mi van még itt? Ja igen, a humor. Na az kérem olyan, hogy ismét csak a készítőket idézve, itt valamiféle intelligensen megírt toilet humorról lenne szó. A valóság azonban az, hogy ebből kapásból két állítás nem igaz. Az első, hogy intelligens lenne, a második, hogy meg van írva. Igazából még echte toilet humornak sem nevezném, mert ilyen téren is leckéket vehetnének a ’90-es évek nagyjaitól. Mondjuk egy Ren & Stimpy-től, vagy akár egy Rocko-tól.

Érdekes módon, a Nutshack esetében az a paradox helyzet figyelhető meg, hogy itt egy elméletileg felnőtteknek szánt rajzfilm, ami felnőtt humorral operál, ám az egyes epizódok tanulságai, inkább egy gyerek rajzfilmére emlékeztetnek. Mint hogy add önmagad, ne próbálj másnak látszani, ne ítélkezz a külső alapján, mondj igazat, fogadj el másokat, stb. Már amikor persze nem mennek el épp randomkodós, természetfeletti irányba, mert bizony, akárcsak a Boondocksban, itt is próbálkoznak ilyesmivel. Csak még ott a Samurai Champloo, és különféle film klasszikusok voltak az ihlet forrásai, addig itt a szuperhős filmek. Ám ilyen megvalósítás mellett, ettől még nem lesz jobb a helyzet.

A Nutshack humora kimerül a pénisz viccekben, a buzulós viccekben, a fingós viccekben, és a drogos viccekben. Ja és persze ott van még a rajzfilm nagyon saját comic relief karaktere, Horat, aki úgy önmagában egy külön seggfájdalom. (Hogy ilyen szépen, magyarul fejezzem ki magam.)

Ő nem más, mint Jack félrobot majma, akit egy erősítő alkatrészeiből dobott össze. A kézenfekvő miértre azonban nincs válasz. Pedig nem ártana, mivel hogy ennek az elektronikai hulladéknak az egyetlen funkciója, hogy borsot tör mások orra alá, amikor épp nincs totál beállva, vagy nem szarral dobálózik. (Szó szerint.) Hogy ez még akár vicces is lehetne? Nos, talán, ám amint megszólal ez a valami, sírva fogjuk visszakérni Jar Jar Binks-et, vagy Scrappy Doo-t, mert még ők is jobbak ettől a valamitől.

A többi karakternél is sokszor előfordult, hogy egyszerűen nem értettem mit mondtak, egyszerűen azért nem, mert minden ötödik szavuknál kétségbevonható az, hogy egyáltalán létező szóról van e szó. Horat esetében azonban, a drága készítőknek sikerült úgy széttorzítani ennek a rakás szerencsétlenségnek a hangját, hogy olyan mintha valaki a telefonjával vette volna fel a hangot, aztán azt bedobta volna egy éppen járó mosógépbe.

Ha pedig már reppeskedő, hip-hop cyborg-majom, akkor a randomitás jegyében nem maradhatnak ki olyan frenetikus poénok sem, mint Dick bácsi, Dr. Genya szerű gonosz alteregója, a kommentátor feka, a törpe feka, valami kínai, és a rapper kacsák sem.

A látványról úgy vélem felesleges is beszélni, mert amilyen ostoba ez a rajzfilm, olyan ronda is hozzá. Elnagyolt, filléres, kontár munka, ami már anno mikor megjelent, 2007-ben is gagyinak számított. Körülbelül 5-6 évvel korábban készültek hasonlók, kezdő flash animátoroktól. Ráadásul a 2011-es verzió szinte semmit nem fejlődött az elődhöz képest, pedig eltelt a két évad között 4 év.

A zene? No komment. A Boondocks a kiváló humorán túl, a témához tökéletesen illő, remek szinkronról, és a nagyszerű rap, hip-hop zeneszámokról vált híressé. A Nutshack azonban ezen a téren sem hozza az elvárhatót. Itt egy gangsta rajzfilm, ami többek között Snoop Dog és 2Pac munkássága előtt akarna tisztelegni, erre fel nincs egyetlen értékelhető, vállalható zeneszám se az egész rajzfilmben.

Az nem kérdés, hogy a Nutshack egy rossz, sőt egy nagyon-nagyon rossz rajzfilm. Egy borzalmasan gyenge, kínos, bugyuta, gagyi Boondocks utánzat. Amit ha pontoznom kellene, 2/10-nél nem ér többet. Ám, hogy mindezek ellenére élvezhető e a Nutshack? Nos kis adagokban fogyasztva azt kell mondjam, igen. =)

Ahogy az elején is írtam a rajzfilmet áthatja az igen erőteljes “ez annyira szar, hogy már szinte jó” feeling, és ha másért nem, hát ezért érdemes belekóstolni. Szerencsére az interneten, fellelhető az összes rész, még a Youtube-on is, mert hasonlóan Eminem nagyon saját rajzfilmjéhez, kb. ezt is leszarják, még a jogtulajok is.

13 hozzászólás to “The Nutshack – Kiherélt Boondocks”

  1. Hogy te mindig előveszel valami ilyesmit. 😀 Mondjuk attól, hogy filippínó alkotás, nem áll távol a latinók szintjétől, elvégre a Fülöp-szigetek is spanyol gyarmat volt, mielőtt megjelentek az amerikaiak.

    Amúgy, ahogy elnézem, kb. a készítőknek lövésük sem volt, hogy mit is akarnak kihozni ebből. Pedig simán lehetett volna egy fülöp-szigeteki bevándorlók köré épített kulturális alapra felhúzott cucc is belőle, ahol aztán lehet őrlődni a fekete-latin csoportosulások között. Ehelyett ilyen Californiába jöttem alapfelütéssel le is tudják a problémát. Azt hiszem, ennyi ebből a műből nekem elég is volt, nem szánom rá magam a megnézésére. 🙂 Talán majd az első epizódot, csak úgy kíváncsiságból. De ehelyett is inkább fárasztanám magam valami mással. 😀

    • Amikor kedvem tartja, és kellően pihent állapotban vagyok, akkor simán. =)

      A Fresh Prince hasonlat sem rossz, de ez tényleg inkább Boondocks. Csak még ott a külvárosban élő nagypapához költözik ki a két gettós unokája, addig itt a külföldi, vidékről jött unokatesó költözik be a gettóba.

      Aztán valóban, ebből még akár egy érdekes dolgot is ki lehetett volna hozni, pláne hogy a rajzfilmen látszik, hogy a készítőket, egyértelműen a Boondocks inspirálta. Jótól ihletet meríteni pedig sohasem bűn. Csak itt pont a lényeg maradt ki, az intelligensen megírt társadalom kritika, az emberi hülyeségre való reflektálás.

      Helyette a rajzfilm, gyakorlatilag pont azzal akarja eladni magát, amit a Boondocks kifiguráz. Szóval igen, kicsit mellé lőttek, hisz csak a lényeg nem jött át nekik. =)

      • “Amikor kedvem tartja, és kellően pihent állapotban vagyok, akkor simán.”

        Hehe. 😀 Én kicsit gyakrabban fárasztom magam szar, vagy középszerű darabokkal, de azért ezt a szintet általában igyekszem kerülni. Jó, van pozitív példa is, mint a Daddy I’m a Zombie, ami csapnivaló grafika mellett képes volt egy kimondottan vállalható történetet összehozni. Mondjuk azért jónak sem mondanám.

        Mondjuk ezek a kacsák benne, így kép alapján, eszembe juttatták az Evlia Celebi animáció madarait. 🙂

        “Helyette a rajzfilm, gyakorlatilag pont azzal akarja eladni magát, amit a Boondocks kifiguráz. Szóval igen, kicsit mellé lőttek, hisz csak a lényeg nem jött át nekik.”

        Bennem is pont az fogalmazódott meg, hogy a készítők lényegében nem értették meg a Boondocks mondanivalóját.

      • Persze hogy nem, mert ők is pont olyanok, mint akiket ez a rajzfilm kifiguráz.

        Ez olyan, mint amikor az MLP Fame and Misfortune epizódján pont azok akadtak ki, akiket az epizódban kifiguráztak. =)

  2. “A Nutshack tipikusan az a rajzfilm, amiből elég nagyjából 5 percet megtekintenünk ahhoz, hogy a néző átlássa, hogy ez a rajzfilm katasztrofális, és semmilyen szempontból nem felel meg az elvárásoknak.”

    Akkor így már egyáltalán nincs bűntudatom, hogy amikor először említetted itt, rákerestem, “megnéztem” az első részt (jórészt áttekergetve), majd konstatáltam, hogy “igen, ez is egy olyan fos, amiből ennyi bőven elég volt”. A Boondocks-on mindig jókat röhögök, ez viszont ahogy te is írod, kb. semmilyen szinten nem működik, szarul néz ki, szarok a poénok, idegesítőek a szereplők, stb. Nekem még sajnos az “annyira szar, hogy már jó” mércét is nehezen ütötte meg, egyszerűen ahhoz is túl fos volt. XD

    “Bár első látásra azt hittem, ismét valamelyik dél-amerikai ország gondolta úgy, hogy ők most jól megmutatják a nyugatnak, hogy ők is tudnak ám Boondocksot csinálni. Meglepő módon ezúttal nem latinó, hanem ázsiai, egészen pontosan Fülöpszigeteki, feka majmoló, műmájer srácokról van szó.”

    Akkor jó, mert az első és legnagyobb titok számomra az volt, hogy egyáltalán ezt pontosan kik is csinálták? XD Eskü azt hittem, hogy ez valami amcsi produkció, sőt, lehet a tekergetés, vagy a szar narratíva miatt, de nekem még az első részből is valami olyasmi jött le, hogy a dagi uncsitesó a napfényes Kaliforniából, vagy valami hasonló helyről kerül a harlemi gettó mélyére, ergo valahogy még azt sem realizáltam, hogy fülöp-szigeteki a srác.

    “Olyanokat állítottak, mint hogy: “Ha Dr. Dre-nek lenne egy saját műsora, az ilyen lenne.” ”

    Amúgy ki az a Dr. Dre? 🙂

    “Ám nem hallottatok még semmit, ugyanis mindez csak akkor lesz az “igazi”, ha hozzácsapjuk a zenét, amit leginkább a klisé, mantrázós fos szavakkal tudnék jellemezni.”

    Igen, a pozitívum, hogy tényleg az egész sorozat elég hamar el lett felejtve és el is tűnt, a negatívum meg az, hogy a szar intrója sajnos egyesek körében mémmé vált, így az még néha-néha szembejön így YT-n, hol animére, hol valami más alá vágva, mondván, hogy “Nutshack intro paródia”. Amit még értenék, ha legalább a zenéje jó lenne (nem egy olyan sorozatról tudok, ahol az egész gagyi volt, ellenben az intrója simán vállalható/jó lett), de kb. még a rapek között is a szánalom kategóriája, szóval nem értem.

    “…és kiöregedett dzsigoló nagybátyja Tito Dick, avagy művésznevén csak “Dickman” lakik.”

    Amúgy általában az ilyen “kanos nagybácsi” jellgű karakter szórakoztatni szokott engem a legtöbb esetben, de itt még ezt is sikerült elcseszni, valami kibaszottul irritáló, undorító és szánalmas volt az öreg, három az egyben. 😀

    “Ja és persze ott van még a rajzfilm nagyon saját comic relief karaktere, Horat, aki úgy önmagában egy külön seggfájdalom. (Hogy ilyen szépen, magyarul fejezzem ki magam.)

    Ő nem más, mint Jack félrobot majma, akit egy erősítő alkatrészeiből dobott össze. A kézenfekvő miértre azonban nincs válasz.”

    Na igen, szal a nagybácsi csak azért nem nyerte el nálam “a sorozat legirritálóbb karaktere” címet, mert az ennek a dögnek jár. 😀 Egy az, hogy annyira vágytam rá, hogy haljon kínhalált, hogy az nem igaz, másrészt meg ahogy te is írod, kurvára kilóg az egészből. Szal valami sci-fi sorozatban még elmenne ez, hogy a pet/comic relief karakter egy fél-robot majom, de ebben a “Gettógangsta” univerzumban mégis mit keres? XD

    Úgyhogy ha “annyira szar, hogy már jó” kategóriás “független, külföld produkció”, akkor nálam még mindig a Bolivar a király, ez ahhoz képest sehol nincs. 😀

    • Jé, Titkos, te élsz még? 🙂

      “Akkor így már egyáltalán nincs bűntudatom, hogy amikor először említetted itt, rákerestem, “megnéztem” az első részt (jórészt áttekergetve), majd konstatáltam, hogy “igen, ez is egy olyan fos, amiből ennyi bőven elég volt”.”

      Vannak ennél érdmesebb alkotások is, amelyeket érdemes lenne helyette kipróbálnod. 🙂 Én sem erőltettem a megnézését, kb. elég annyi belőle, amit Péter leírt.

      “Amúgy általában az ilyen “kanos nagybácsi” jellgű karakter szórakoztatni szokott engem a legtöbb esetben, de itt még ezt is sikerült elcseszni, valami kibaszottul irritáló, undorító és szánalmas volt az öreg, három az egyben.”

      Ez mondjuk nálam elég relatív. Egy ponton túl engem mindig elkezdenek fárasztani az ilyen karakterek. Talán az egyetlen, akit végig bírtam, az Stan volt a GF-ben.

    • “Nekem még sajnos az “annyira szar, hogy már jó” mércét is nehezen ütötte meg, egyszerűen ahhoz is túl fos volt. XD” -> Lehet az a gond, hogy az olyan remekművek után, mint amilyen például az a malacos rajzfilm is volt, nekem már jobban kitolódott az ingerküszöböm. Mert igen, ez is szar a maga nemében, de ahhoz képest ez csak bántóan buta, és nem arctépően szenvedős. =)

      “a dagi uncsitesó a napfényes Kaliforniából, vagy valami hasonló helyről kerül a harlemi gettó mélyére” -> Akkor elsőre te is valami elbaszott Fresh Prince-nek gondoltad ezt, akárcsak Foma. =) Mondjuk van hasonlóság, de ha rendesen nézed, hamar rájössz, hogy ez inkább Boondocks szeretne lenni, csak ez egy olyan Boondocks, amiből pont a lényeg hiányzik. Az intelligensen megírt társadalom kritika. Helyette épp azt a gettós nigga, madafakka mentalitást állítja be menőnek, amit a Boondocks épp kifiguráz.

      “Amúgy ki az a Dr. Dre?” -> Híres amerikai rapper. Valszeg azért pont rá hivatkoztak, mert látták ezt a klippet, ami nagyon bejött nekik, és ezt a világoit, feelinget akarták megrajzfilmesíteni, csak eredeti fekák helyett a saját filippínó karaktereikkel:

      “a negatívum meg az, hogy a szar intrója sajnos egyesek körében mémmé vált” -> Igen, azt vettem észre én is, hogy számos anime, Undertale, MLP verzióban is megcsinálták ezt. Mentségükre szóljon viszont, hogy ezek azért jellemzően tényleg az annyira szar, hogy már jó jegyében születtek. =)

      “nem egy olyan sorozatról tudok, ahol az egész gagyi volt, ellenben az intrója simán vállalható/jó lett” -> Igen, ilyenből nekem is van pár, hogy az anime, rajzfilm, játék maga annyira nem jött be, vagy kifejezetten rossz lett, de az introja, zenéje, az fasza.

      Pl. nekem nem igazán jött be az Attack on Titan, de a zenéje, az tényleg jó lett. Vagy ott a Kill la Kill, ami egynek elment, de még egyszer nem nézném újra, a zenéjét viszont máig szívesen hallgatom.

      “Amúgy általában az ilyen “kanos nagybácsi” jellgű karakter szórakoztatni szokott engem a legtöbb esetben, de itt még ezt is sikerült elcseszni, valami kibaszottul irritáló, undorító és szánalmas volt az öreg, három az egyben.” -> Nekem az alap karakterrel úgy önmagában nem volt bajom, pláne hogy sokszor a funkciója kimerült abban, hogy Philt helyreteszi, vagy valami bigét hajt épp. Viszont az már elég nagy faszság volt, hogy megint csak ilyen Boondocks mintára, az egyik randomkodós részben, előbb csináltak belőle egy ilyen elcseszett Bushido Brown szerű harcművészt. A másikban meg egy ilyen Elvis frizurás Dr. Genyát, szintén a Boondocks-os Deborah Leevil nyomán.

      “Szal valami sci-fi sorozatban még elmenne ez, hogy a pet/comic relief karakter egy fél-robot majom, de ebben a “Gettógangsta” univerzumban mégis mit keres?” -> Itt megint arról van szó szerintem, hogy mivel a Boondocksban voltak természetfeletti, harcművész, filmes utalások, úgy voltak vele, hogy nekik is kellenek bele ilyen földtől elrugaszkodott elemek, és hát ez volt az egyik.

      Más téma, hogy valóban én is kb. egy vasrúddal vertem volna szét ezt a valamit, annyira idegesítő volt. =)

      Amúgy ez is olyan, hogy ez a torzított hangon beszélés akkor működik, ha a szituáció miatt vicces ez. Mint amikor az MLP-ben pl. AJ megszegi a Pinkie promiset, mire Pinkie hangja átmegy ilyen démonikusba. Vagy ha tényleg faszán meg van csinálva, mint mondjuk a Saints Row-ban Zimos.

      Na de ez a valami viszont tényleg ilyen rossz fajta YoutubePoop, Member videó szintjén mozog. (Egyébként tényleg tisztára olyan, mintha Membire bízták volna ennek a valaminek a behangolását. =D) Vagyis úgy szét van torzítva az egész, hogy nem csak szarul hangzik, de közben még azt sem érteni, mit beszél ez a szerencsétlen.

      “nálam még mindig a Bolivar a király” -> Jó az mondjuk megint másképp rossz. Mert az nem egy elcseszett, kiherélt Boondocks, hanem inkább egy powerpointos JoJo: Phantom Blood. =)

  3. Bazz, mi a lófasz ez? XD
    Ezek komolyan csináltak egy béna Kertvárosi Gettó utánzatot?
    Jó h írtad h Filippínó különben simán Mexikóinak vagy Argentinnak nézném.

  4. Megnéztem az intróját. Nekem a Nyócker jutott róla eszembe, nem tudom miért.

    • Akkor fasza, mert nekem is beugrott a Nyócker. =D

      Mondjuk nem véletlenül, mert van a kettő között hasonlóság.

      Ahogy a Nutshack kvázi azért készült el, mert eljutott oda is a Boondocks, aztán pár kamu gangsta kitalálta, hogy megcsinálják ennek a filippínósított verzióját.

      Addig a Nyócker esetében meg az történt, hogy eljutott hozzánk a South Park mozifilm, mire fel pár ilyen Damage szerű alter “értelmiségi” kitalálta, hogy na csináljuk már meg ennek a magyar verzióját.

      Aztán ugye abban is ilyenek mennek, hogy cigányok, meg elcigányosodott parasztok, gangstáskodnak ott, miközben belekavarnak random természetfeletti elemeket, amik egyáltalán nem illenek oda.

  5. HUNdebLeonidasX Says:

    Húha ennek az intrója kb pont 3 éve volt mém , hozzám is így jutott el. Mondjuk a jogtulajok azért úgy látszik még működnek mert egy csomó paródiát már nem igen lelek fel.

    Nálam a bőbeszédű verzió volt a kedvenc. Miket tud az unalom szülni. 😀 https://www.youtube.com/watch?v=ePRmwpYyqs0

    Mondjuk én csak pár részt néztem meg. Azok közül is a f.szharcosos (mondjuk még valami elcseszett pokemon paródiának még jó is volt) meg a szuperhősös (az után nem akartam többet) maradt meg. Azért beismerem a plasztikais rész az azért nálam súrolta határt (érsd… nem különösen jó, de nem is szar).

    Apropó ha már Boliviar. Ez a gyöngyszem is kb 2014-ig amíg meg nem jelent a youtube on eltünt médiaként volt kezelve. (mer valami noname csatornán ment plusz ugye mindenki utálta akkor).

    • Szerintem nem ők szedték le, hanem a feltöltő törölte a videót, vagy szüntette meg időközben a csatornáját.

      A Bolivarnál meg szerintem az van, mint nálunk a Kis Vuk-nál. Azaz hogy ezek eléggé helyben maradtak. A hazájában születtek róla kritikák, és fellelhetők voltak róla képek már anno is. Ám mivel nem nagyon jutott el az országhatáron kívülre, ezért a nemzetközi nagy közönség, nem kapta fel. Jobbára azért, mert nem is tudtak a létezéséről. Hisz ahogy a Bolivart, úgy a Kis Vuk-ot is, egyszer adták moziban odahaza, aztán jó pár év múlva, a helyi TV csatornákon kezdték el adni.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d blogger ezt kedveli: