Searching thingz – 5

Nem bírtam megállni… =)

a peti nem tanulja meg a japan szavakat -> Nem hát, mé’ kéne? =P

peter fut az otakuk elől video -> Szeretnéd mi? ;P

péter sailormoont szereti -> És?

pc vs xbox 360 grafika -> Ez most kérdés? Naná, hogy PC és Ati.

emo nyakbavaló -> Kötél.

japán öregaszonyok -> Gerontofil otaku… szép. :/

tini fiuk fiukal dugnak -> Te ócska buzi…

néger segbe basza a nöt a konyhába -> Majd ha évek múltán egyszercsak ilyen helyzetben találod a barátnődet, na akkor nézném én meg az arckifejezésed. ;P

titkos japán tömegpusztítófegyver -> Anime

puncis képek ami nem unalmas -> Inkább keres egy igazit haver.

hellsing a kommunista vámpír -> Tudtam én, hogy nem véletlenül vörös Alucard szerelése! ;P

miért nem szimpatikus aki nem együttérző? -> Mert nem az, valszeg egy önző farok.

hate the loli -> Nagyon helyes! =)

kill the gay -> Még jobb! =D

morrigan ne hagyjon el -> Aggyá’ neki virágot!

skinhead slade -> Miért nem mindgyárt náci?

manga punk -> Boróskólás, tarajos bishi… na ne. =)

bakugan hentay -> A merchandisingból hentai már tényleg a legalja. :/

one piece buzi anime -> Oké, azt hiszem ezzel aláírtad a halálos ítéleted gyökér. =P

ichigo fail? -> Az.

blicses pedo henati -> Ez a megfogalmazás… gyönyörű.

angel szerelem -> Hát… én ismerek egy olyan embert aki… =D

nagymellű anime lány tapizás -> Ha már igazit úgy sem foghatsz a kezeidbe. =P

női otakuknak van még egy különleg -> Van, idegesítőbbek.

mozgóképes animék -> Miért, van állóképes is? :/

anime véres puncik -> Komolyan megnézném azt, aki ilyenre rákeres.

halott anime lányok -> De azt is aki erre rákeres… :/

nem kölcsönös szerelmi 3 szöges anime -> Inkább tapasztald meg, hidd el többet tanulsz majd belőle. =P

náci zombik hajnala -> Eljöhetne már…

hol lehet magyarul goth ékszert kapni -> Sajnálom, ezt nem tudom értelmezni.

szőke a puncim -> Mail címed? =)

szerelem reálisan hogy? -> Egy szó: Élj!

önkielégítési módszerek fiúknak -> Inkább szerezz barátnőt.

miért nem fogdosnak a fiúk? -> Mert ronda vagy.

miert jobb a keze mint en -> Szar vagy az ágyba’ azé!

örök életemre szűz akarok maradni -> Talán jobban is jár a világ. =)

nők nem finganak tudományos tény -> Helyesbítés, csak a szép nők. =P

18F vok puncit akarok -> Végre valaki aki nem buzi és/vagy otaku.

mit tegyek ha barátnöm élvez -> Öhm… esetleg kapcsolj rá?

hogyan nyaljak ki egy puncit -> Nyelveddel, de csak tipp volt.

hogyan kell puncit nyalni? -> Ügyesen.

mit csináljak ha nyalnak? -> Élvezd!

farkunkkal mivel játszunk? -> Késsel!

anál? hogyan? -> Tarkólövés, gyorsan.

smarolas közben belém nyult -> Hűha… =D

hasmenés szexután -> Jó hogy nem már közben… fujj.

szeretem ha több fiu megbasz egyszere -> Mint a legtöbb ribanc, aki csak arra jó. =P

aletta ocean megmutatja -> Hogy csak ARRA jó.

azsiai molesztalas -> Ha 8-évesen popón akasztott volna egy japó, most biztos nem ilyenekre keresnél rá, te farok.

egy tökéletes fasz -> Vagy. =P

150 kg feletti nök dugásának hatásai -> Tartós vakulás.

17 hozzászólás to “Searching thingz – 5”

  1. Yuriko-chan Says:

    Első! XD És LOL.

  2. Ez lesz már szerintem az utolsó ebből, unja a nép meg én is gyűjteni. =)

  3. Már miért unná a nép? Én mindig örülök, ha a hozzáfűznivalóidat olvashatom. Gondolom ezzel nem vagyok egyedül.

    “örök életemre szűz akarok maradni ”

    Erről eszembe jutott, mikor MSN-en beszéltem egy kolis lánnyal, aki kijelentette hogy szűz marad, ha minden fiú csak meg akarja dugni. Kérdem: “Miért, mit akarjanak tőled alig 15-16 évesen a fiúk?” Erre letiltott, nem is láttam többé.

    • Igen, ez ilyen tipikus csajos szöveg, amit aztán buliban két feles valami töményebből megold. =) Egyébként sem értem miért kell ekkora drámát kavarni a szex körül, nyilván van olyan srác, aki csak azt akarja tőle, de az meg az ő dolga lenne, hogy ezt fel tudja ismerni. Kezdjen olyannal, aki tartósan együtt akar vele lenni, na meg aztán ne tegyen már úgy, mint ha neki nem lennének vágyai. A párkapcsolatnak nem a szex a lényege, de fontos része, mert ha nem mennek jól a dolgok az ágyban, akkor inkább jobb szétmenni.

      Bár gondolom a csaj se volt túl érett még, hogy ilyenekről értelmesen beszélni lehessen vele. =)

      • Nem hát. Meg nyilván félreértett. Arra gondolhatott hogy én elvárom tőle hogy a fiúk szabadon megdughassák. Ő baja, nem vesztettem nagyon értelmes beszélgetőpartnert a személyében.

      • Gondoltam, hogy valami ilyesmi lehetett a letiltás mögött. =)

  4. “nők nem finganak tudományos tény -> Helyesbítés, csak a szép nők. =P ”

    Mert azokét nem hallani a madárcsicsergéstől! XD

  5. “hol lehet magyarul goth ékszert kapni”

    Nincs arra jó szó a magyar nyelvben, hogy az ezt követő röhögést leírjam. Totally priceless. 😀

  6. “peter fut az otakuk elől video” XD

    “miért nem fogdosnak a fiúk? -> Mert ronda vagy.”
    “miert jobb a keze mint en”
    ezeken felnevettem. ^^

    Igaza van zsindennek, nekem is tetszenek a hozzáfűzéseid. ^^

  7. Kösz a bíztatást emberek, de jobban szeretem a tartalmasabb bejegyzéseket elétek tárni, ez csak amolyan lökök valamit, hátha páran röhögnek rajta. =)

  8. Akkor nálam elérted a célod, mert én jót röhögtem!

  9. Örülök neki ha tetszett, ez inkább csak amolyan önmagammal szembeni elégedetlenség, hogy már megint “szemetet” postoltam. =D

  10. Unja a nép? Faszt! 😀

    Én spec rohadt jól szórakozom az ilyen keresőszavas posztokon. 😛

  11. Akkor jó, igyekszem majd csak a “jókat” összeszedni, bár messze még a hatodik… =)

  12. Magdolna néni Says:

    Bevallom, én is beírtam két baromságot nem sokkal a 4. gyűjteményed után.
    Az egyik ez: “halott anime lányok”
    A másik valami homokos volt, már nem emlékszem.
    Bocsi, nem volt szép dolog tőlem, hogy teszteltelek…

  13. Öhm… és mégis mit szerettél volna megtudni? =) Nem magamtól találom ki az ilyeneket (eszembe se jutnának ilyen baromságok)… =D

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .